Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(XP) Vreemde software in 'software'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder dat ik het zelf heb geïnstalleerd staat op eens webfldrs, TI620/1520 en TIxx21/x515 tussen de geïnstalleerde software. Er staat geen size ruimte en ook geen mogelijkheid om de software te wijzigen of verwijderen.. Ik heb gegoogled.. Webfldrs heb ik nu als het goed eens verwijderd, maar onze T vrienden kan ik niet plaatsen ook niet als ik op de google resultaten moet afgaan.

Allereerst hoe kan het zijn dat deze software geen wijzigen/verwijderen button weergeven? Ik heb hitmanpro, msantispyware, Sygate professional firewall pro (met alle poorten dicht behalve norton, mozilla, msn en outlook. Norton antivirus 2005 (up to date) en Acronis privacy suite versie 8.0 met laatste updates..

:(

Verwijderd

Lijkt me een gevalletje spypware dus ik ga je topic even naar BV verplaatsen. Neem de stickies daar goed door voor hints en tips. Verder zou je eens naar http://support.microsoft....n-us;310750&Product=winxp kunnen kijken.