[XP] Lijst in Software mist stukken*

Pagina: 1
Acties:

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025
Ok hier ist probleem, ik wilde wat dingen van me computer afhalen en ging naar config scherm > Software. EN die halve lijst is leeg. En bij een heleboel dingen is de knop wijzigen/verwijderen weg als je het aanklikt. en dus: nvidia nforce en geforece drivers staan er niet, world of warcraft. En van de dingen die wel een wijzigen verwijderen knop hebben die heb ik gister of vandaag geinstalleerd. Weet iemand wat dit is, en belangrijker hoe krijg ik dit weer goed??

edit: Geen delete knop :( heb het antwoord al denk ik was iets te snel met posten

[ Voor 9% gewijzigd door ye-roon op 23-09-2005 17:21 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03 13:04
Als je het probleem met de oplossing hier dan even post, dan hebben andere mensen er misshien ook nog een keer wat aan als ze hetzelfde probleem hebben :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En wat was de oplossing?

Handig voor mensen die later hetzelfde probleem hebben en de zoekmachine hebben gebruikt en dan dit topic tegenkomen ?

Kunnen andere mensen er ook van leren :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ye-roon
[rml][ 2000] Configuratie - Software: plots lege pagina? *[/rml] heb ik naar gekeken en alles geprobeerd alleen de sfc /scannow kon ik niet doen omdat me winxp cd bij me neefje ligt en ik die vanavond dus ga halen :)
maar alles werkt niet, zelfs appwizz.cpl van andere pc gebprobeerd werkt ook niet.

Maar tis bij iets anders, want er zijn geen lege plekken, maar alles zit gewoon onder elkaar. Alleen missen er een boel dingen zoals me nforce en geforce die toch niet geheel onbelangrijk zijn zeker als je drivers wil updaten. ma goed, ik ga dat sfc /scannow proberen zodra ik mijn cd heb.

Ok heb dus alles geprobeerd wat ik hier kon vinden en heb ook op http://xphelpandsupport.m...air_a_missing_or_cor2.htm maar niks werkt en me appwizz.cppl is nog steeds bugged. Denk dat dat formatteren word morgen.

[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 24-09-2005 08:50 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maar wacht even - alles werkt gewoon alleen staat er software niet bij die jij denkt dat er bij moet staan? :)

Niet alle software registreert zich in de 'Add/remove programs' dialog he? :)

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Dit kan ook gebeuren als je een keer system restore hebt gebruikt (teruggezet naar een moment dat de software nog niet geïnstalleerd was).

Nvidia drivers moeten er normaal wél bijstaan ja.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• ye-roon
yep alles werkt gewoon, ik kan alleen geen nvidia drivers updaten omdat ik de huidige drivers niet weg kan halen en dat nogal probs geeft als je drivers over drivers plaatst. En me sblive driver is ook pleite. Vind gewoon beetje gaar. kweet inmiddels wel welke progje het verkeerd beschreven heeft. En kheb ook geprobeerd systemrestore te doen maar telkens geeft ti: Kon systeem herstel niet uitvoeren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De oude nvidia driver kan je denk ik met Driver Cleaner wel weghalen? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan natuurlijk ook de setup (das toch een installshield wizard) nog een keer draaien van de huidige driver, en dan kiezen voor een uninstall, of een verse nieuwe installatie die je dan wél kan verwijderen zoals het hoort..

Om daar nou voor te formatteren en reinstall OS..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1