Toon posts:

Topics van 30 of meer pages?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het algemeen blij met dit forum. Het is alleen wel erg jammer dat er klaarblijkelijk maar zo weinig genest kan worden.
In Gadget Talk staat bijv. een topic over de iRiver H10 van meer dan 30 blz. Als je zo'n page bekijkt staan vragen en reakties allemaal door elkaar.
Als je een vraag stelt en de volgende persoon begint over iets anders mbt tot die H10, dan is je vraag al snel uit het zicht.
Ik weet niet of dat een technische reden heeft of dat het te maken heeft met moderators of zo.

Er zijn vast wel betere oplossingen voorhanden dan die enorm lange topics die over van alles door elkaar heen gaan?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

?limit=999 er achter zetten?

Ohnee, volgens mij snap ik je vraag nu wel een beetje

[ Voor 51% gewijzigd door GGS_206 op 23-09-2005 17:15 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Ligt er nogal aan hoe je paginainstelling staat. Bij veel GoT-gebruikers is 100 posts per pagina vrij standaard, dan valt het allemaal wel mee..
En wat die reacties "door elkaar" betreft: er is een quote-functie, dan is het wel duidelijk op wie je reageert. Het gebruiken van sub-threads heb ik nog nooit gezien in een forum en dat lijkt me ook wel een heel overdreven verandering.. Bovendien is dat best lastig te bewerkstelligen i.v.m. database-ontwerp enzo.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:23
Het gebruik van sub-threads door middel van inspringen is een vrij gebruikelijke optie in fora. Kijk voor voorbeelden maar op DPreview en tientallen andere fora.

Dat men op GOT sub-threads niet gebruikt is een keuze. Een keuze waar ik persoonlijk erg blij van wordt. Het grote probleem van subthreads is dat je een topic maar moeilijk integraal kunt volgen in de tijd. Je moet steeds voor en achteruit bladeren. Maar goed zoals sdomburg als aangeeft. Hierover is meer dan genoeg gediscussieerd.

[off-topic]
  • Wat Dpreview betreft heeft dat forum de vervelende eigenschap dat iedere afzonderlijke reactie een page refresh nodig heeft en het lezen van een topic kost daardoor onevenredig veel tijd (ook al heb je een snelle internet verbinding)
[/off-topic]

Hans van Zijl

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Super_ik

haklust!

anders mischien got uitvoeren als mailing list, dan blijven de antwoorden ook bij elkaar :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:14:
[...]

Als je een vraag stelt en de volgende persoon begint over iets anders mbt tot die H10, dan is je vraag al snel uit het zicht.
Ik weet niet of dat een technische reden heeft of dat het te maken heeft met moderators of zo.

Er zijn vast wel betere oplossingen voorhanden dan die enorm lange topics die over van alles door elkaar heen gaan?
Volgens mij is dat precies de reden dat in de meeste subfora de policy wordt gehanteerd dat in grote topics vooral ervaringen en geen technische vragen voorbijkomen. Die vragen kun je dan in een eigen topic posten. Je kan altijd even mailen naar de moderator van het subforum om te vragen of dat een probleem is. :) Ik zie namelijk geen technische oplossing hiervoor, tenzij we met message-types gaan werken waarbij je bij het posten aan kan geven dat je bericht een vraag, een oplossing of een losse opmerking is. Hier zou dan een highlighting of filtering op toegepast kunnen worden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zie Spider.007; hier is niet echt een oplossing voor...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.