Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Heb je nog andere symptomen? Screenshot? Ik noem maar wat...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
De oorzaak lijkt mij een fout in de rechten van de niet-ingelogde gebruikers ?

Zoals te zien zit ik gewoon in de http://gatering.tweakers.net/forum . Ook als ik handmatig het subforum PMG invoer werkt het niet. Het gaat fout op Windows XP SP2 en een vers geïnstalleerde Windows 2000 SP4.
Cookies/history verwijderen hielp niet bij de Windows XP SP2 machine.
[edit]Nog een andere PC met Windows XP SP2 (IE6) die hetzelfde probleem als hierboven beschreven geeft.
[edit2]Nog iemand die het getest heeft. Windows XP SP2 (IE6) en Planet (ADSL) als provider.
[ Voor 83% gewijzigd door Thandor op 23-09-2005 17:06 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
WinXP SP2, firefox 1.0.4 chello
[ Voor 37% gewijzigd door EEKthecat op 23-09-2005 17:14 ]
Hier trouwens hetzelfde probleem, is echt server-side dus.
Ah, ook traag en ik kreeg net een melding dat dit topic niet zou bestaan. Er is dus iemand aan het pielen.
[ Voor 56% gewijzigd door r0b op 23-09-2005 17:24 ]
Maar nu alles weer ok.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik vanmiddag ineens de melding kreegACM schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:28:
Hmm, vreemd... het leeggooien van de rechtencache lijkt het nu opgelost te hebben, maar hoe dat kon gebeuren??
"Can't find a templateset; please define DEFAULT_TEMPLATESET in your configuration file." (De precieze melding stond nog op mijn klembord
1 keertje maar, daarna niet meer. Maar misschien dat het een aanwijzing is waar je wat aan hebt
Edit:
Ik maak deze post net, en 10 klikken verder kreeg ik weer precies hetzelfde
[ Voor 10% gewijzigd door Morax op 23-09-2005 17:50 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
dat was ik die de server een schop gafMorax schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:48:
Edit:
Ik maak deze post net, en 10 klikken verder kreeg ik weer precies hetzelfde
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het was ook iets TE toevallig
Ik hoop dat jullie er iets hebben aan de melding iig
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Niet echt een reactbug, meer een onbedoelt effect als de rechtentabel b0rked is
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()