Ik probeer op mijn werk de Nokia 6230i's aan te sluiten op de computer dmv dku2 kabels. Het besturingssysteem is Windows 98 (dus niet SE). Zodra ik de DKU2 drivers van Nokia probeer te installeren krijg ik de melding dat het besturingssysteem niet wordt ondersteund, dit kan pas vanaf 98SE. Weet iemand of er ergens DKU2 drivers beschikbaar zijn die werken met Windows 98 of is dit uberhaupt niet mogelijk?
Vragen over telefoons horen in IT thuis. Ik denk dat ze er daar mee vanaf weten... 
GT --> IT
GT --> IT
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
*kick*
Wil er toch eigenlijk wel een oplossing voor
Wil er toch eigenlijk wel een oplossing voor
Zowieso werkt die software van nokia alleen op xp met sp1 dus neem aan de driver ook.
Dat vraag ik me af, aangezien win95 sr2 wel ondersteuning had...Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:47:
Ik denk niet dat het je gaat lukken, aangezien Windows 98 geen USB-2 ondersteunt enzo.
Niet geweldig, maw vaker niet dan wel, maar toch...
Maar waarom ga je dan niet over op win98 se??
Het gaat om een bedrijf, ooit zal de stap naar windows xp wel worden gemaakt, maar momenteel werkt alle software prima op Windows 98. Er is geen daadwerkelijke noodzaak om een verandering aan te brengen in het besturingssysteem, helaas...ShellGhost schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:52:
[...]
Maar waarom ga je dan niet over op win98 se??
*kick*
Niemand die dit probleem heeft gehad en opgelost, misschien met andere telefoons want dat maakt volgens mij niet uit.
Niemand die dit probleem heeft gehad en opgelost, misschien met andere telefoons want dat maakt volgens mij niet uit.
Misschien kun je het omzeilen via infrarood?
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Probleem is eigenlijk dat ik het op wil lossen met de datakabels, want ik lever zelf die datakabels
Het dus zelf ook nog belang erin. Ik zal nog wel eens proberen of ik misschien die drivers los kan kopieren (buiten de exe file om) maar ik vrees dat dat ook niet gaat werken...
Pagina: 1