Toon posts:

ASUS A8N-SLI Deluxe Chip Fan kapot/loopt aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb sinds April van dit jaar een PC met een Asus A8N-Sli Deluxe , nu heb ik sinds kort een probleem met mij ''chip fan'' , wanneer mijn PC aangezet wordt / uit stand-by wordt gehaald , klinkt het alsof er een fan aanloopt , dit wordt ook in een waarschuwings-schermpje weergegeven tijdens het opstarten. ''*WARNING*: Chip Fan cooler is not running or is running on to slow'''. Wanneer ik mijn pc dan een paar keer handmatig aan en uitzet komt het ineens niet meer voor , en ook de gehele computersessie niet meer , tot wel 12 uur lang , nu vraag ik mij af of iemand dit probleem kent en wat er aan te doen is , want ik ben namelijk niet zo'n ''held'' wat aangaat dingen open/los schroeven in PC's.

Alvast heel erg bedankt.

M.vr.Gr

Rush

Verwijderd

Je zou de pc weg kunnen brengen om de fan laten vervangen zodat je niet zelf er aan dient te sleutelen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:19:
Je zou de pc weg kunnen brengen om de fan laten vervangen zodat je niet zelf er aan dient te sleutelen.
Echt? Dat had ik niet zelf kunnen bedenken , maar ik stel deze vraag om toch nog een beetje geld in mijn knip te houden.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Asus bellen, die sturen dan een nieuwe op...
Kost een kleine vergoeding geloof ik...
Of je kan er een zalman fan loze op zetten...
Welke je precies moet hebben daarvoor kan je kijken in het [ervaring] A8N SLI topic...

Verwijderd

Om het goedkoop te houden dien je dus toch te sleutelen. Trouwens voordat je dat gaat doen, zag ik dat het bord nog niet eens een jaar oud is en geeft deze problemen. Wat dacht je er van om met het bord sowieso terug te gaan en laten vervangen? Je hebt nog garantie.

Verwijderd

Topicstarter
ShellGhost schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:22:
Asus bellen, die sturen dan een nieuwe op...
Kost een kleine vergoeding geloof ik...
Of je kan er een zalman fan loze op zetten...
Welke je precies moet hebben daarvoor kan je kijken in het [ervaring] A8N SLI topic...
Dankjewel

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

• Tees
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
de passieve Zalman is een NB-47, let wel op dat je er voldoende airflow omheen hebt staan

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"

Verwijderd

Topicstarter
tkorstanje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:25:
de passieve Zalman is een NB-47, let wel op dat je er voldoende airflow omheen hebt staan
Ja , dat is wel in orde , er zitten nog 3 ''grote'' fans in mijn pc behuizing om alles cool te houden.
Dankje
Pagina: 1