I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Op mijn P2 kon ik instellen bij de advanced power options "wake on ring"... ik weet niet of de computer die ik erna had dat ok nog kunnen maar ik gok van wel.
Wat hij doet? Als op het modem gesprek binnenkomt dan start hij op, dan is het nog maar een questie van een zooi programma's voor je ftp of wat je moet hebben in je startup map te mikken
Ohja, als je gebeld wordt terwijl je niet thuis bent dan schakelt je FTP zich ook in..
Wat hij doet? Als op het modem gesprek binnenkomt dan start hij op, dan is het nog maar een questie van een zooi programma's voor je ftp of wat je moet hebben in je startup map te mikken
Ohja, als je gebeld wordt terwijl je niet thuis bent dan schakelt je FTP zich ook in..

hier zie je bijvoorbeeld een wake on ring header, op je modem aansluiten . Maar ik ken niemand die het ooit gebruikt heeft...
Er zijn ook wel programmaatjes die dit voor je kunnen doen. Je pc moet dan wel al aan staan natuurlijk. Ik kan via m'n (nummermeld/antwoordapparaat) software & m'n GSM m'n pc 'bedienen'. Dus b.v. ftp-server aanzetten, outlook, icq, etc. aanzetten. Op zich wel leuk, maar je hebt er zo weinig aan.
Verwijderd
Moet wel willen, wat hierboven al gezegd werd: Wake On Ring. Je mobo verbinden met je [interne] modem.
[BedenkWatModus]
Wat misschien zou willen is dat je bijv. iedere ochtend om 6.58 gebeld wordt, zodat om 7.00 je PC helemaal klaar en inlogt is.
[/BedenkWatModus]
[BedenkWatModus]
Wat misschien zou willen is dat je bijv. iedere ochtend om 6.58 gebeld wordt, zodat om 7.00 je PC helemaal klaar en inlogt is.
[/BedenkWatModus]
Als je wil dat je om smorgens 7 uur kunt inloggen, dan stel je toch in de bios wake up on timer(ik weet de naam niet precies) in om 6:58u is denk wel iets makkelijker
Pagina: 1