Wij willen van Exchange 2000 naar Exchange 2003. Inmiddels staat 2003 geinstalleerd, staan alle mailboxen op de 2003 en gaat alle mail via 2003 (2003 staat op een andere server dan 2000). Nu nog de public folders. Hier gaat het echter mis. De sync mails blijven maar in de Queue staan en komen dus nooit aan bij de andere server. Bij de ene server staan mails te wachten van mainbox-IS.domein.nl naar mailbox.domein.nl en vice versa.
Via tracking zie ik dat hij de berichten blijft aanbeiden aan de eigen server (dus bericht van mainbox naar mailbox wordt (tot nu toe) 3x gelogt als :"Message transferred to mainbox.domein.nl (domein.nl) through SMTP". Kan ik nog meer checken om te zien waar het probleem ligt? Ik heb via msexhange.com al wat dingen gevonden, maar helaas kom ik er niet verder mee.
Via tracking zie ik dat hij de berichten blijft aanbeiden aan de eigen server (dus bericht van mainbox naar mailbox wordt (tot nu toe) 3x gelogt als :"Message transferred to mainbox.domein.nl (domein.nl) through SMTP". Kan ik nog meer checken om te zien waar het probleem ligt? Ik heb via msexhange.com al wat dingen gevonden, maar helaas kom ik er niet verder mee.