Deze dus. Ik kan (zoals wel vaker) tijdelijk niet modden.
'Kweenie wat jij vreemd vind, maar hij's op -1 gepost.
Dat íe gozer een karma van niks heeft en dus op -1 post, OK. Maar waarom andere posten zoals de Ralph Smeets dan wel worden meegenomen etc.
Hier had niemand een -1 van mogen maken of mogen laten staan.
Hier had niemand een -1 van mogen maken of mogen laten staan.
Ik vermoed dan ook dat de mensen die hier gemod hebben standaard op 1 kijken, dus die post nooit gezien hebben.
Vandaar mijn opmerking in m'n 2e reply
Vandaar mijn opmerking in m'n 2e reply
Sinds wanneer is er -1:behulpzaam mogelijk ?
Ik dacht toch echt dat ik hem een +1 behulpzaam gaf
Ik dacht toch echt dat ik hem een +1 behulpzaam gaf
Dit:
Beoordelingen: -1, +1: Behulpzaam, +1: Gemodereerd, -1: Behulpzaam, Totaal: 0 / 4x
Is echt geweldig
FEMME ! wat gebeurd hier, worden we gehackt ??
[edit: elteor was ietsje sneller]
Beoordelingen: -1, +1: Behulpzaam, +1: Gemodereerd, -1: Behulpzaam, Totaal: 0 / 4x
Is echt geweldig

[edit: elteor was ietsje sneller]
Verwijderd
Ik gaf volgens mij een +1 behulpzaam maar OKOp dinsdag 16 januari 2001 15:02 schreef Jaymz het volgende:
Dit:
Is echt geweldig
Ik zag eerder vandaag een andere posting van hem die ik al een puntje erbij gaf (was iig geen -1 waard), ik weet echter niet meer waar.
Is er trouwens een mogelijkheid om te zoeken op postings van een bepaald persoon ?
Is er trouwens een mogelijkheid om te zoeken op postings van een bepaald persoon ?
Ja, vul ik bij "zoeken" de usernaam en vervolgens in het pulldown-menu reacties.
Staat bij de meuktracer, dus veel plezier.
Staat bij de meuktracer, dus veel plezier.
Verwijderd
Ik mag in deze draad niet meer meedoen, ik had al wat geroepen..., die van die -1 behulpzaam is nogal vaag, of het moet als behulpzaam worden gezien als je iemand een -1 geeft
Verwijderd
waarom niet jay?Op dinsdag 16 januari 2001 14:43 schreef Jaymz het volgende:
Deze dus. Ik kan (zoals wel vaker) tijdelijk niet modden.
-8 punten :|( (was -25 ofzo)
Morgen komen daar weer 14 minpunten bij.
"jay", is dat soms een koosnaampje ?
(als je vrouwelijk bent vind ik dat niet erg trouwens)
Morgen komen daar weer 14 minpunten bij.
"jay", is dat soms een koosnaampje ?
(als je vrouwelijk bent vind ik dat niet erg trouwens)
daha, ik wist niet dat anderen zich ook al over mijn score bekommerden, maar toch bedankt. Ik wist in het begin van da karma gedoe helemaal niet dat het er was (was al lid voor het bestond) en heb met een paar flutposts mijn karma een beetje vern**kt. Maar probeer het nou weer omhoog te krikken, maar ik merk wel vaker dat mijn posts niet gemod worden.
deze: http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=249495
staat trouwens ook nog steeds op -1 en naar mijn eigen mening onterecht als je het hele verhaal volgt (met de 2 postings erop erbij)
deze: http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=249495
staat trouwens ook nog steeds op -1 en naar mijn eigen mening onterecht als je het hele verhaal volgt (met de 2 postings erop erbij)
Verwijderd
Nah, vooruit dan, ik vind het hele verhaal (incl. de twee post eronder) er niet echt toe doen, dit is typisch zo'n draad waar ik alles normaliter op 1 laat staan (de trolls enzo daargelaten).
Zo staan ze nu dus.
Zo staan ze nu dus.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=249493
duidelijk te laag en geen troll. Tis misschien wel wat overbodig, maar -1 is het niet waard.
duidelijk te laag en geen troll. Tis misschien wel wat overbodig, maar -1 is het niet waard.
Verwijderd
Het is geen troll, maar ik ga er ook geen punt aan geven, die uitspraken zijn in dat artikel al meerdere malen gedaan, de draad zelf is van gisteren, dus is die reactie aan de late kant.
Als ie er nou wat meer ingezet, (motivatie of whatever) dan had ik er nog over kunnen denken.
't is meer 0 Mosterd na de Maaltijd
"Oh, koel"
Nee, da's geen punten waard vind ik.
Buiten dat heeft ie nauwelijks gelezen, hij roept dat ie benieuwd is wat Femme of een nieuwsposter te melden heeft.
Ik neem aan dat ie met nieuwsposter de poster(s) van het artikel bedoelde, in beide gevallen hebben die al gereageerd (ok, Femme mischien wat beperkt, maar toch).
Ok, vooruit +1 Ondergewaardeerd, komt ie op 0 en daar mag ie van mij blijven staan!
Oeps, heb zelf gereageerd...
Als ie er nou wat meer ingezet, (motivatie of whatever) dan had ik er nog over kunnen denken.
't is meer 0 Mosterd na de Maaltijd
"Oh, koel"
Nee, da's geen punten waard vind ik.
Buiten dat heeft ie nauwelijks gelezen, hij roept dat ie benieuwd is wat Femme of een nieuwsposter te melden heeft.
Ik neem aan dat ie met nieuwsposter de poster(s) van het artikel bedoelde, in beide gevallen hebben die al gereageerd (ok, Femme mischien wat beperkt, maar toch).
Ok, vooruit +1 Ondergewaardeerd, komt ie op 0 en daar mag ie van mij blijven staan!
Oeps, heb zelf gereageerd...
Pagina: 1