Wie weet een goede msn keylogger??!

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• DNL
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar een keylogger die voornamelijk bestemd is om msn verkeer in beide richtingen te kunnen lezen.Ik wil bij voorbaat zeggen dat dit niet bedoel is voor illegale activiteiten, maar om de dochter van een vriend van mij af en toe te kunnen controleren. De keylogger moet bij voorkeur de volgende eigenschappen hebben:

- Nederlandtalig
- MSN verkeer in beide richtingen opslaan
- Niet al te moelijke interface
- Liefst goedkoop in de aanschaf :)

UIteraard ben ik op de hoogte dat msn deze optie zelf al bezit en msn-plus ook alleen jammergenoeg is zijn dochter daaar ook van op de hoogte dus werkt dat niet meer..

Alvast bedankt voor de moeite !

(Antec sonata Lifestyle,MSI k8n neo platinum, AMD64 3200+@3500 ,Zalman CNPS7000B CU, 1 GB RAM, XFX Geforce 6800 GT @ Ultra, ZalmanVF 700 CU, WD 74 GB Raptor, Hitachi deskstar 7k250 sata, Creative Audigy 2 ZS,Creative Gigaworks s750, Xerox XA7-19i 8 ms lcd

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 11:38
wat een vertrouwen in je kinderen.. treurig.

En goed gesprek met de desbeteffende dochter lijkt me al een stuk verstandiger. Vertrouwen is de basis van elke goede menselijke relatie..

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
msn plus? Die logt toch prima alle gesprekken en is gratis :)

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
@We Are The Borg : Hij is op de hoogte van MSN plus met deze functie , maar die dochter ook .

"Stilte, een gat in het geluid...."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX met j-a-s-p-e-r
Daarbij kan een webcam-sessie niet worden opgeslagen (en eventuele mic-chats), daar zitten toch meestal de "foute" dingen in. En mocht ze beetje verstand van PC's hebben, is ook een keylogger zo weer uit te schakelen.

(msn plus kan je die optie ook gewoon weer uitzetten ;))

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wrom wil je dat? Gun je ze geen privacy dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37
Wellicht dat je gelijk de voorwaarden bij gebruik computer moet maken:

de activiteiten op deze computer worden gelogd. Wij (ouders) nemen het volledige recht tot aanspraak waneer er in onze ogen, een strafbaar huiselijk feit wordt gepleegd. Discussie is zinloos.

:-)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
man wat doen we weer moeilijk. Onder tweakers worden mensen verstaan die met weinig geld het uiterste kunnen (proberen) te bereiken, die bovendien ook nog eens computernerd zijn (myself included). Ik kan me niet herrinneren dat een study psychologie of morele steun daar ook bij hoorden 8)7 8)7 |:( |:(

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Verwijderd

reiplrecordz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:26:
...niet bedoel is voor illegale activiteiten, maar om de dochter van een vriend van mij af en toe te kunnen controleren.
Kinderen hebben ook (een wettelijk) recht op privacy. Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat het legaal is dat die vader zijn dochter 'afluistert'...

• DNL
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik vermoed dat hij het motto: vertrouwen is goed, controlle is beter hanteerd . Daarbij komt ook het feit , dat zijn dochter 14 is (breezah meisie) en in het verleden al zo naief is geweest om o.a. haar mobiele nummer aan "vreemden " te geven en ook al een keer heeft afgesproken met verkeerde figuur enz enz .. dus iemand suggesties?? (naast msn-plus;) )

(Antec sonata Lifestyle,MSI k8n neo platinum, AMD64 3200+@3500 ,Zalman CNPS7000B CU, 1 GB RAM, XFX Geforce 6800 GT @ Ultra, ZalmanVF 700 CU, WD 74 GB Raptor, Hitachi deskstar 7k250 sata, Creative Audigy 2 ZS,Creative Gigaworks s750, Xerox XA7-19i 8 ms lcd

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik voeg me bij bovenstaande reacties. Daarbij zijn keyloggers niet toegestaan op GoT. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.