Toon posts:

[Tobo] Logitech Media Keyboard Elite, inclusief polssteun?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is dit wel de domste vraag op dit forum die ooit gesteld is, maar ik ga me er toch maar aan wagen...

Ik heb namelijk een leuk nieuw toetsenbordje gezien op de website van Logitech. Namelijk het Logitech Media Keyboard Elite. Nu zit ik echter met een probleem. Als ik namelijk het andere toetsenbord bekijke van Logitech, het toetsenbord dat precies op de bovenstaande lijkt en schuil gaat onder de naam "Logitech Media Keyboard", zie ik dat dat toetsenbord wèl een polssteun heeft, en de "Elite" versie niet. Althans, niet op de foto. Èn, het staat ook niet beschreven in de specificaties. Of ik moet al ontiegelijk scheel zijn!

Ook op Google enz heb ik nog totaal niets kunnen vinden wat betreft deze vraag! Nu is mijn vraag dus aan jullie: Zijn er mensen met een Logitech Media Keyboard Elite die een polssteun hebben aangetroffen in de verpakking?

Logitech Media Keyboard

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/4200.jpg

Logitech Media Keyboard Elite

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/7616.jpg

Daarbij vraag ik mij echt af wat er nu zo Elite is aan dat toetsenbordje... Ik zie echt geen verschil tussen beiden hoor. Ik weet alleen dat de gewone versie geen USB aansluiting heeft.

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/img_resize.asp?img=61436
op die foto is hij wel met polsteun, dus ik denk dat die er wel bij zit :)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Zover ik weet levert logitech altijd polssteunen mee met hun tobo's...
Dus dat zal nu niet anders zijn...

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05
ShellGhost schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:52:
Zover ik weet levert logitech altijd polssteunen mee met hun tobo's...
Dus dat zal nu niet anders zijn...
Bij een UltraX iig niet.

• TonyB
  • Laatst online: 13:01
Da's dan ook een OEM bord, maar zelfs bij bijna alle OEM borden en desktops zit wel een polssteun...
Bij die Media Keyboard Elite zal ie iig wel zitten.

Carpe Noctem

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze in ieder geval al besteld. Een beter toetsenbord heb ik nog niet kunnen vinden, iets in mijn smaak dan. Of er bij dit toetsenbord een polssteun zit dat zie ik hopelijk komende week :) Ik laat wel even iets weten!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is dit een prop-zoveel-mogelijk-knopjes-op-een-toetsenbord-en-verpest-de-layout toetsenbord? Logitech verkoopt trouwens ook tobo's zonder onzin knopjes. Kost je ~10 euro.

Kleine tip: Probeer toetsenborden even uit in de winkel. Dan kan je er bijv achter komen dat de delete knop, of de linker shift toch wel anders dan anders zitten.

[ Voor 42% gewijzigd door dr snuggles op 24-09-2005 13:52 ]

• Llewy
  • Laatst online: 19-02 16:32
Kijk eens naar de indeling van beide plaatjes in je eigen post...
Let hierbij op Linker Shift, Enter en Backslash knop.. Tadaa, verschil gevonden ;)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Die knoppen vind ik anders behoorlijk handih hoor, om bijvoorbeeld IE of Firefox op te starten zonder het icoontje te zoeken, of een virusscanner of downloadprogje aanzetten zonder het scherm aan te zetten bijvoorbeeld.

Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk he :)

Verwijderd

Topicstarter
kitemaster schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:37:
Kijk eens naar de indeling van beide plaatjes in je eigen post...
Let hierbij op Linker Shift, Enter en Backslash knop.. Tadaa, verschil gevonden ;)
Hahaha, nu je het zegt zie ik het ja :) De Elite vind ik dan wel fijner hoor.
Pagina: 1