Toon posts:

Digitale Speakers philips+ Harmony 885

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een set digitale speakers van Philips (70 DSS 930/00B) hier hoort een kleine A.B. bij te zitten, alleen voor on/off en volume up/down. helaas ben ik deze kwijt. Ik heb ook een Logitech harmony 885 en probeer nu deze speakers met deze AB te bedienen. helaas wil geen elk philips apparaat (versterker, speaker enz.) uit de database werken. de speakers zelf komen niet voor in de Logitech database. Als iemand deze set heeft en ik zou de AB een uurtje kunnen lenen zou ik erg gehoplen zijn !!!!!

Ik wil hier zelfs wel wat voor betalen !!!!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm.... Ik snap je nog niet helemaal, maar dit is eer iets voor Vraag & Aanbod dacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Jckx op 23-09-2005 12:41 . Reden: typo ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Kan je philips niet bellen en vragen wat z'n ab'tje lost kost??
Geheid dat je 'm nog eens nodig hebt...

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft philips geen informatie meer over deze speakers, heb al meerdere uuren aan de telefoon gezeten.

Ik heb ze zo'n 10 jaar geleden gekocht, was in de tijd van de DCC

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 12:50 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor zover ik weet maakt Philips al jaren gebruik van het RC5 "protocol". Probleem met jou speakers is (ik ken ze wel, ben stikjaloers omdat je ws. ook de bijbehorende digitale versterker hebt, set was destijds iets van 5000 euro als ik me niet vergis) dat ze bijna niet verkocht zijn. Daardoor is het voor AB makers behoorlijk oninteressant om juist die functies in te bouwen in hun AB; de kosten daarvan zijn hoger dan de mensen die er gebruik van maken. Want er moet een aparte initialisatiestring ergens vandaan getoverd worden (anders zou je nl gewoon de versterker aansturen, en je wilt het juist per individuele luidspreker doen).
Zoeken op google leert me dat er voor dat ding een pluging voor de philips pronto te verkrijgen is - maar dat gaat je dan wel behoorlijk kosten...

Ik zie er overigens op dit moment 2 op marktplaats staan, wellicht kun je beide aanbieders benaderen of je een van de RC's kunt lenen om een andere RC in te leren?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt ik zal eens kijken op marktplaats.

Gelijk maar een bod op de 2 speakers gedaan, ze zijn zo onwijs goed kan er altijd nog wel 2 gebruiken

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 13:26 ]

Pagina: 1