Toon posts:

beste televisie kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste iedereen, zouden jullie mij kunnen adviseren met het volgende.
Ik wil nog graag een gewone breedbeeldtelevisie kopen en weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Ik zie nu prijzen varierend van 300 tot 999 euro, maar ik weet niet waar dat precies in zit.

Verwijderd

2 tips:

Tip 1 gebruik de zoekfunctie van dit forum
Tip 2 ga eens langs bij een paar winkels, laat de verkopers hun praatjes maken en laat alles thuis wat rusten en bekomen.

Je bent nieuw, dus deze keer zullen we het maar door de vingers zien dat je zo een slechte startpost hebt. Er wordt wel vanuit gegaan dat je met wat beter op de proppen komt in je startpost (dus niet ik zoek iets goeds dat beeld geeft en ik weet er niets van)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk eens: http://www.kelkoo.nl/b/a/c_127401_breedbeeld_tv.html

Daar kun je in je eigen prijsklasse de tv's met elkaar vergelijken. Maak voor je zelf een lijstje waar jouw tv minimaal aan moet voldoen en dan kom je al snel aan een paar favorieten. Dat zal je keuze makkelijker maken... Succes :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:26:
Je bent nieuw, dus deze keer zullen we het maar door de vingers zien dat je zo een slechte startpost hebt.
Who made you king? :?
Ben je mod of zo? :|

Praat effe normaal en maak de volgende keer gewoon een topicreport aan i.p.v. zo wijsneuzerig anderen op hun postgedrag te wijzen. Kijk voor de gein je eigen posts eens na toen je hier nieuw was ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Han schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:31:
Kijk eens: http://www.kelkoo.nl/b/a/c_127401_breedbeeld_tv.html

Daar kun je in je eigen prijsklasse de tv's met elkaar vergelijken. Maak voor je zelf een lijstje waar jouw tv minimaal aan moet voldoen en dan kom je al snel aan een paar favorieten. Dat zal je keuze makkelijker maken... Succes :)

[...]

Who made you king? :?
Ben je mod of zo? :|

Praat effe normaal en maak de volgende keer gewoon een topicreport aan i.p.v. zo wijsneuzerig anderen op hun postgedrag te wijzen. Kijk voor de gein je eigen posts eens na toen je hier nieuw was ;)
Wijsneuzen verpesten de sfeer af en toe lekker
kom kom het is niet een handige vraag maar een beetje anders antwoorden is inderdaad wel wat vriendelijker.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:20:
beste iedereen, zouden jullie mij kunnen adviseren met het volgende.
Ik wil nog graag een gewone breedbeeldtelevisie kopen en weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Ik zie nu prijzen varierend van 300 tot 999 euro, maar ik weet niet waar dat precies in zit.
Loop eens een winkel binnen, daar kan je modellen vergelijken. Het is de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat en als je specifieke vragen hebt, mag je ze hier stellen.

Maar niet op deze "yo welke tv moet ik kopen" manier :o.

Lees eventueel even de policy over dit onderwerp.

[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 23-09-2005 13:40 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.