Ik ben bezig met een script dat verschillende folders leegmaakt/verwijdert zodra je uitlogt. Echter, ik krijg het niet voor elkaar om de tempfolder te verwijderen. Ik heb deze code:
Dit zou er dus voor moeten zorgen dat bij iedere gebruiker waarvan er een profiel ge-cached is, de temp-map verwijderd zou moeten worden. Echter, ik krijg meteen nadat de MsgBox aangeeft welke map hij gaat verwijderen (C:\Documents And Settings\Administrator\Local Settings\Temp) (ondanks dat ik het script als Administrator uitvoer) de error: "Permission denied", error code 800A0046 op lijn 10.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze mappen wel kan verwijderen? Via Google kwam ik alleen op een script uit die bestand voor bestand verwijderd. Dat moet toch makkelijker kunnen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Dim fso, fold, foldfinal, foldcol, dir, tempfolder, docsfolder, berichttekst
docsfolder = "C:\Documents And Settings\"
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set fold = fso.GetFolder(docsfolder)
set foldcol = fold.SubFolders
for each dir in foldcol
tempfolder = docsfolder + dir.name + "\Local Settings\Temp"
MsgBox tempfolder
set foldfinal = fso.GetFolder(tempfolder)
fso.DeleteFolder(tempfolder)
berichttekst = tempfolder + " is verwijderd!"
MsgBox berichttekst
next |
Dit zou er dus voor moeten zorgen dat bij iedere gebruiker waarvan er een profiel ge-cached is, de temp-map verwijderd zou moeten worden. Echter, ik krijg meteen nadat de MsgBox aangeeft welke map hij gaat verwijderen (C:\Documents And Settings\Administrator\Local Settings\Temp) (ondanks dat ik het script als Administrator uitvoer) de error: "Permission denied", error code 800A0046 op lijn 10.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze mappen wel kan verwijderen? Via Google kwam ik alleen op een script uit die bestand voor bestand verwijderd. Dat moet toch makkelijker kunnen?
offtopic:
Ik ging er vanuit dat dit topic hier moest, omdat JS ook hier moet.
Ik ging er vanuit dat dit topic hier moest, omdat JS ook hier moet.
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.