Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je kan met Tweak UI de icoontjes weer terugzetten
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als je rechter muisknop op je bureaublad gaat, dan voor eigenschappen kiezen.
Dan naar tabblad bureaublad.. op de knop bureaublad aanpassen klikken.... dan kun je als je aanvinken welke icoontjes je wil hebben
Hoe het precies met norton systemworks zit, weet ik niet...
Dan naar tabblad bureaublad.. op de knop bureaublad aanpassen klikken.... dan kun je als je aanvinken welke icoontjes je wil hebben
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Heb je nu ineens een Norton Protected Recycle Bin toevallig?
Daar staan alleen Mijn Documenten, IE, Deze Computer, en Netwerkverbingen..ThunderNet schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:44:
Als je rechter muisknop op je bureaublad gaat, dan voor eigenschappen kiezen.
Ik zal ff Tweak UI zoeken...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps