Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Voor dat geld zou ik hem lekker houden, tenzij je hem echt helemaal nooit meer gaat gebruiken. Die 200mm telelens heeft je G3 niet, dus voor F1 lijkt me dat toch wel prettig?
Ik vind 100 euro nml nogal mager voor een SLR met 2 objectieven
Ik vind 100 euro nml nogal mager voor een SLR met 2 objectieven
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tja, mocht je ooit een dslr kopen, is het natuurlijk zonde dat je die lenzen hebt weggedaan. Ook vraag ik me af in hoeverre die g3 goed geschikt is voor sport, aangezien het een compact is, en deze hebben bijna altijd vrij veel 'shutter-lag'. Hierdoor kan je goed getimede shot in duigen vallen.
Daarnaast is het natuurlijk altijd handig om een backupcam te hebben. Stel je voor dat tijdens die ene keer in het jaar dat je bij de formule 1 bent, je g3 er mee kapt, en je geen backup hebt, is natuurlijk enorm zonde. Nu kan je die eos3000 meenemen als backup, en als dan je g3 er mee kapt, kan je iig nog foto's maken.
Ik weet niet hoe die lenzen qua kwaliteit zijn, maar is 100 euro voor een cam met 2 lenzen niet erg weinig?
Daarnaast is het natuurlijk altijd handig om een backupcam te hebben. Stel je voor dat tijdens die ene keer in het jaar dat je bij de formule 1 bent, je g3 er mee kapt, en je geen backup hebt, is natuurlijk enorm zonde. Nu kan je die eos3000 meenemen als backup, en als dan je g3 er mee kapt, kan je iig nog foto's maken.
Ik weet niet hoe die lenzen qua kwaliteit zijn, maar is 100 euro voor een cam met 2 lenzen niet erg weinig?
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Zoiets denk ik dus ook, alleen op marktplaats krijg ik er niet meer voor dan 100 a 125,-Tonio schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:00:
maar is 100 euro voor een cam met 2 lenzen niet erg weinig?
Wat zou een goede prijs zijn voor deze cam dan?
Thanks voor je verhaal, had ik nog niet zo enorm aan gedacht eerlijk gezegd. Maar ik denk dan inderdaad dat ik die EOS maar lekker hou.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Mijn EOS D30 (digitaal) is nog maar iets van 300 euro waard, maar voor dat geld doe ik hem echt niet weg. Voor mijn gevoel is hij meer waard, voor mijzelf dus. Ik denk dat jij een beetje hetzelfde hebt met jouw EOS 3000 en ik zou hem dus maar lekker houden inderdaad
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tja, de body zal zelf niet zoveel meer waard zijn, aangezien er enorm veel mensen aan het overstappen op digitaal zijn, en de markt wordt overspoeld met analoge body's. Maar de lenzen zijn ook op een dslr te gebruiken, en aangezien lenzen toch vrij waardevaste objecten zijn, zou je daar toch wel meer voor moeten kunnen vangen. ik weet niet welke kwaliteit ze zijn, of het schuifzooms of draaizooms zijn (schuifzooms zijn tuk minder gewild), etc.freddyathlon schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:05:
Wat zou een goede prijs zijn voor deze cam dan?
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Deze camera zou ik niet verkopen. Op de tweedehandsmarkt levert ie erg weinig op, maar van de andere kant kun je er foto's mee maken die de platen uit de G3 totaal overschaduwen qua beeldkwaliteit en oplossend vermogen. Trek er eens een rol lekker grofkorrelige TMAX3200 zwartwitfilm of juist nagenoeg korrelvrije Velvia diafilm doorheen en sta versteld van het resultaat. Heb je veel meer lol aan dan aan die € 100 of € 150 die je misschien kan krijgen voor de set.
Pagina: 1