Mijn koeien zijn bruut geslacht ;(

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:54
Jongens,

het spijt me dat ik dit jullie moet mededelen.....

mijn opperkoe (proxy) is niet meer... dit is nog niet het ergste.. hij HAD 220.000 blokjes op voorraad..!!!!!! en evenveel (cputijd) OGR...

de systeembeheerder heeft alles zonder pardon gedelete... zonder dit even te melden..!! KLOOTZA*.!!!!

Wat een ontwetende ziel doet zoiets..??

hier grazen dus 55 celly's 500 voor niets...
en ik ben vanaf nu aangewezen op mijn eigen computers...

sorry voor het verlies..... :'(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
heb je geen access tot die bakken meer dan ?

We spend our years as a tale that is told

• IceStorm
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm... kun je niet nog een poging wagen wat terug te halen ;)?

Verwijderd

220K en géén backup?
:'(:( zonde..

Verwijderd

Met die 220k waaren we al weer een stuk dichter bij AT. :(

• AMD
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

• procyon
ik heb wel toegang tot die bakken maar heb geen zin op ze elke dag langs te gaan...

kijk ik werk hier langer dan de systeembeheerder (ben stagair) en het is gewoon een zak hooi..!

zonder pproxy geen blokjes zal ik maar zeggen.. toch jammer want ik had alles saangepast naar ogr... (perongelijk maargoed)
gelukkig heb ik thuis nog 3 x athlon 1GHz, pIII 450 en een celly 466..

ik heb toch bijna een miljoen blokjes gehad van deze stage..!!

• budi
  • Laatst online: 13:46
Ik leef helemaal met je mee. Het bedrijf waar ik hier stage loop heeft een BOFH als firewall beheerder in dienst. Driekwartjaar heb ik koetjes draaiende gehad en opeens een paar maanden geleden werd het een probleem en mocht het niet meer omdat het teveel dataverkeer zou veroorzaken!!! :(:( Dus de boel werd geblokkeerd. Natuurlijk heb ik een proxyper draaien die ik met de hand (FTP) update, maar makkelijk is anders.

En dat terwijl ik tijdens mijn beide stages vanaf november 1999 voor honderden gigabytes aan 'multimediafragmenten' heb gedownloaded :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Da's gewoon zwaar K%T, maar ja, toch effe 2 opmerkingen hoor!

1. Als 220.000 blokkies hebt zonder backup, da's nie echt snugger! Maar wel hééél erg jammer
2. Als je nou eens aan die systeembeheerder vraagt of die bakken gewoon mogen blijven grazen en je legt het hele DNet verhaal eens aan hem uit.
Zo ben ikzelf nl. ook besmet geraakt met BSE.
Laat de moed niet zakken en overtuig die man dattie ook mee MOET doen, want 55 bakken zonder koe, daar zou je past ECHT BSE van krijgen. :(:(:(

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• Theetjuh
  • Laatst online: 14:22
Gewoon 1 pc neerzetten die "Access" heeft naar internet ... de rest via remote buffers regelen ... zo doe ik het nu ook met 10 andere pc/servers ...

Gaat prima ;)

• procyon
heeft geen zin.. heb ik natuurlijk vaker geprobeerd..

ach, ik heb me er al bij neergelegd

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 20:53
Ik sanp ook niet dat je in zo'n situatie al die blokjes gaat sparen, gelijk flushen die handel. Stel je voor dat het winnende blokje er tussen zat.....:'(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32
Kijk anders nog ff op de backuptapes als jullie die hebben; haal dan iig de buffer eraf...
220k is behoorlijk veel om ineens te verliezen.

edit:

Als je thuis kabel hebt kun je hetvolgende ook doen:
Thuis Perproxy installeren
En alle pc's elke keer 1 packet van 32wu's laten downloaden en crunchen..
Zo hebbik het ook.. infecteer een paar pc's en als die opnieuw pc's opnieuw geinstalleerd worden dan mis je max 1 packet per client..
Eerst had ik 2 proxies draaien; eentje op het werk en eentje thuis... en die waren gekoppeld..

Pvouput live

• procyon
je hebt gelijk,, maar hij wist ervan en keurde het goed...

vervolgens dacht hij dat het systeem onstabiel zou worden.. zodoende..

ik heb in totaal wel 800.000 verstuurd van hieraf
Op woensdag 17 januari 2001 12:04 schreef valkenier het volgende:
Ik sanp ook niet dat je in zo'n situatie al die blokjes gaat sparen, gelijk flushen die handel. Stel je voor dat het winnende blokje er tussen zat.....:'(

Verwijderd

Je moet gewoon elke dag een stuk of 5 pc's aflopen en daarop de buffers eventueel aanvullen en de blokjes die klaar zijn eraf halen . Das helemaal niet zoveel werk en als je 11 dagen verder bent heb je toch alle pc's weer gehad . Ik loop zo ook mijn 21 pc's op mijn werk af omdat iedere dag alle pc's aflopen te veel werk is , maar op deze manier lukt het me wel .
Pagina: 1