[GTA SA] error bij opstarten san andreas

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• msterren
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik krijg telkens een error bij het opstarten van GTA San Andreas. hij loopt door tot na het Nvidia teken. daarna loopt hij vast, en krijg ik een fout melding, op een of andere manier kan ik de foutmelding niet zien. maar ik vrees dat het iets met mijn nvidia drivers is.

heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

ik speel op een Athlon Tbird 1 Ghz
256 MBram
Geforce 2 GTS pro 64 mb
driver 6.13.10.3082

ik heb geprobeerd om een nieuwere versie te downloaden, maar dan krijg een een fout melding dat mijn systeem dit niet zou ondersteunen 8)7

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je systeem is gewoon te oud voor dat spel vrees ik.

• msterren
hmmm das klote...
ik zal er helaas maar mee moeten leven dan

• msterren
maar ik voldoe wel aan de min systeemeisen..

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:30

Haan

dotnetter

Je kan de nieuwste NVidia drivers niet meer gebruiken(alleen voor GeForce FX series), maar ga eens op zoek naar de oudere Detonator drivers. Overigens denk ik ook niet dat het uberhaupt veel nut heeft om te proberen met dat systeem ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 23-09-2005 09:25 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16
Je systeem zal altijd wel in staat zijn om 't spel te draaien. Of 't er goed uitziet en lekker loopt is een tweede. Heb je al gekeken of je SA opnieuw kan installeren (al je opgeslagen instellingen kun je backuppen, staan in je 'Mijn Documenten')?

Daarnaast heb ik 't spel ook een tijdje op een oud bakje gespeeld, met vergelijkbare specs. Het gaat best, mits je alle grafische instellingen laag houdt!

[ Voor 28% gewijzigd door jpiscaer op 23-09-2005 09:25 ]

• msterren
bedankt, ik ben ook opzoek gegaan naar een ondere driver, ik heb er 1 gevonden, waar ik GTA 3 ook op gespeeld heb. dus hopende dat het werkt.
het gaat me niet zo zeer om het mooie, maar ik moet het gewoon gespeeld hebben, B)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bs de nieuwste drivers van nvidia werken perfect op een geforce 2! voor GTA SA zijn die dan ook gewoon het beste.
Pagina: 1