Printplaatje gezocht voor Quantum Fireball CX

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:26
Ik zit met een kapotte HD, het probleem komt overeen met wat hier wordt genoemd.

De daar genoemde gast in Maleisie heeft geen printplaat voor mijn chip (philips TDA5247HT op een Quantum CX Fireball 10.2 AT). Bovendien is de data die er op staat niet waardevol genoeg om dergelijke stappen te ondernemen.

Is er nog iemand hier die over een geschikte printplaat beschikt die ik lang genoeg kan lenen of voor een beschaafde prijs kan overnemen om de data van deze schijf te evacueren?

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb een soortgelijk schijfje (Fireball LCT10 onlangs voor de lol uit elkaar geschroefd om de leuke onderdeeltjes eruit te halen (sterke magneten e.d.). Ik heb een paar jaar geleden nog gezocht naar zo'n printplaatje maar zonder succes.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaande posts zijn afgesplitst uit Harde Schijven: Preventief Onderhoud, Reviven, en Reanimatie, aangezien het hier om een offtopic en op zichzelf staand vraag gaat: "printplaatje gezocht" :)

Wel, daarvoor zit je hier eigenlijk verkeerd. Neus eens rond op de daartoe bestemde websites à la marktplaats.nl, speurders.nl, tweakers.net/aanbod, ebay.nl, etcetera.

Dit topic is gesloten.