Toon posts:

DC++ 0.674 active-mode probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het welbekende probleem..

Echter, hier misschien toch anders. Regelmatig krijg ik de 'failed to create port mappings, please set up your NAT yourself'-melding. Maar zonder ook maar iets aan instellingen te veranderen functioneert het een ander moment wel, maw: gewoon in active mode zonder problemen. Je zou dus zeggen dat het niet aan mijn instellingen liggen aangezien ik die niet verander, of zijn er dan toch andere omstandigheden die veranderen waar ik mij niet van bewust ben? Ik ben ondertussen een aantal troubleshoots langsgegaan, maar het probleem blijft.

M'n router is up to date qua firmware en zover ik weet is 0.674 de laatste versie van DC++

Huidige poort: 40500, zowel TCP als UDP
Router: Linksys WRT54GS (firmware: v4.70.6), ik ben draadloos online.
Windows XP

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 22:40 ]

Verwijderd

Mjah, werkt je client toevallig met U-plug-and-pray? Met andere woorden, maak zelf even die mappings aan :)

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik heb dit probleem ook van andere mensen gehoord.. Het klinkt gek maar probeer ff DC++ te uninstallen en er weer op te zetten.

\O/ weeeee =[specs]=

Verwijderd

Topicstarter
Energy99 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:08:
Ik heb dit probleem ook van andere mensen gehoord.. Het klinkt gek maar probeer ff DC++ te uninstallen en er weer op te zetten.
Gedaan, en nu na een paar dagen nog geen last gehad van de melding en ben dus nog altijd active :). Ik heb 0.674 van het internet gehaald en ik heb het idee dat dit programma veranderd is t.o.v. mijn eerste installatie, hoewel het versienummer nog wel hetzelfde is (0.674). Overigens gebruik ik nu poort 1024.

Update: probleem blijft toch gehandhaafd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 16:11 ]