[IE/Firefox] Website opent half

Pagina: 1
Acties:

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27
Ik heb zelf een website gemaakt, maar die opent bij mij thuis maar voor de helft. En met de html heeft het echt niks te maken. Ga ik namelijk naar het adres www.<mijnserver>.nl/index.html doet ie het niet, type ik het adres www..<mijnserver>.nl/ doet ie het wel, en er staan geen andere bestanden in die folder die die geopend zou kunnen hebben.

Website is succesvol w3c getest, dit is het stuk code waar die ophoud:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
        <select name="number">
            <option value="OG" selected> Exercise/Page</option>
            <option value="1"> 1</option>
            <option value="2"> 2</option>
            <option value="3"> 3</option>
            <!--enz-->      
            <option value="21"> 21</option>
            <option value="22"> 22</option>
            <option value="23"> 23</option>
            <option value="24"> 24</option>
            <option value="25"> 25</option>
            <option value="26"> 26</option>
            <!--enz-->                      
            <option value="80"> 80</option>

</select>

Nou het gekke, IE 6.0 opent tm optie 24, firefox 1.06 tm optie 23. (dus ik zie maar de helft van die lijst) Op mijn laptop werkt ie volledig en verder hierover nog geen klachten ontvangen door anderen. Totale grote van deze pagina is 7kb, dus t is geen time-out oid. Terwijl ik dit aan het typen ben en nog wat aan het testen was werkte www..<mijnserver>.nl/ ook ineens niet meer. F5 geprobeerd, tijdelijke internetbestanden verwijderd.

Waar ligt dit aan?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Gooi het eens over op een andere server, IIS, of apache?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Post de URL eens? Kunnen we het ergens bekijken? Heb je meer code? Aan die select alleen zien we echt de reden niet...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• 2_05
RobIII schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:44:
Post de URL eens? Kunnen we het ergens bekijken? Heb je meer code? Aan die select alleen zien we echt de reden niet...
Het kan niet aan de code liggen, en die select heb ik gepost om te laten zien dat het gewoon midden in de code is, waar er niks geks aan de hand ligt. Nogmaals, code heb ik w3c getest.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
2_05 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:51:
[...]

Het kan niet aan de code liggen, en die select heb ik gepost om te laten zien dat het gewoon midden in de code is, waar er niks geks aan de hand ligt. Nogmaals, code heb ik w3c getest.
Als je zo blijft redeneren en niet meer info post kunnen we je niet helpen. W3C valid of niet, je probleem kan nét zo goed in de code zitten. Als iets valid is wil het nog niet zeggen dat het goed is... Maar het kan ook aan de server liggen, een stuk javascript, je CSS, ... verzin het maar.
Zonder URL (of test-case die je ergens apart voor ons neer zet) of meer code kunnen we je écht niet helpen, daar is je info te summier voor.
Als het probleem zich in FF én IE voor doet ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je code, niet aan een brakke install van 1 van beide browsers.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 22-09-2005 22:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• 2_05
Dit is de link, klik. Broncode daar te bekijken. Maar ligt het wel aan html dan zit ik dus int verkeerde forum, maargoed. Er zit verder trouwens geen Java of php oid in, puur html, hele simpele site. (doorklikken naar exercises werkt trouwens nog een beetje brak, maar dat moet hier niet mee te maken hebben).

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
De site laadt bij mij zowel in IE 6.0 als in FF 1.06 (Ik moet updaten, ik weet) perfect...

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Hier in FF (ook 1.0.6 :+) werkt ie ook prima!

• 2_05
Ja, ben ook verder niemand met problemen tegengekomen, behalve ik, dat ie dus maar half laad. Vermoedde daarom al dat het probleem bij mij lag.

Na nog n keer tijdelijke internetbestanden in IE en FF weggegooit te hebbe, werkt hij in IE wel goed nu, maar in FF nog maar 1 op de ongeveer 5 keer refreshen :?

[ Voor 9% gewijzigd door 2_05 op 22-09-2005 23:17 ]

Verwijderd

Duurt het laden ook heel lang? Ik heb zoiets wel een keer gehad bij het ontwikkelen van een webpagina, laden duurde heel lang en dan kreeg ik ook de helft te zien (oke, dan was die pagina ook wel erg brak :))

• 2_05
Nee, niet meer dan 3 seconden (Gebruik wel nogaltijd dat brakke ISDN :r )

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik weet bijna zeker dat het aan corrupte winsock ligt (ik heb er zelf ook een keer last van gehad), WinSockXPFix zou dit moeten verhelpen :Y).

If I can't fix it, it ain't broken.

• 2_05
Borizz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:32:
Ik weet bijna zeker dat het aan corrupte winsock ligt (ik heb er zelf ook een keer last van gehad), WinSockXPFix zou dit moeten verhelpen :Y).
Lijkt er idd op dat dit geholpen heeft, kan F5en wat ik wil maar hij blijft het doen in IE en FF.
Thanks

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Borizz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:32:
Woei! Weer wat geleerd :Y) _/-\o_

Over mij

Pagina: 1