Ik heb zelf een website gemaakt, maar die opent bij mij thuis maar voor de helft. En met de html heeft het echt niks te maken. Ga ik namelijk naar het adres www.<mijnserver>.nl/index.html doet ie het niet, type ik het adres www..<mijnserver>.nl/ doet ie het wel, en er staan geen andere bestanden in die folder die die geopend zou kunnen hebben.
Website is succesvol w3c getest, dit is het stuk code waar die ophoud:
Nou het gekke, IE 6.0 opent tm optie 24, firefox 1.06 tm optie 23. (dus ik zie maar de helft van die lijst) Op mijn laptop werkt ie volledig en verder hierover nog geen klachten ontvangen door anderen. Totale grote van deze pagina is 7kb, dus t is geen time-out oid. Terwijl ik dit aan het typen ben en nog wat aan het testen was werkte www..<mijnserver>.nl/ ook ineens niet meer. F5 geprobeerd, tijdelijke internetbestanden verwijderd.
Waar ligt dit aan?
Website is succesvol w3c getest, dit is het stuk code waar die ophoud:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <select name="number"> <option value="OG" selected> Exercise/Page</option> <option value="1"> 1</option> <option value="2"> 2</option> <option value="3"> 3</option> <!--enz--> <option value="21"> 21</option> <option value="22"> 22</option> <option value="23"> 23</option> <option value="24"> 24</option> <option value="25"> 25</option> <option value="26"> 26</option> <!--enz--> <option value="80"> 80</option> </select> |
Nou het gekke, IE 6.0 opent tm optie 24, firefox 1.06 tm optie 23. (dus ik zie maar de helft van die lijst) Op mijn laptop werkt ie volledig en verder hierover nog geen klachten ontvangen door anderen. Totale grote van deze pagina is 7kb, dus t is geen time-out oid. Terwijl ik dit aan het typen ben en nog wat aan het testen was werkte www..<mijnserver>.nl/ ook ineens niet meer. F5 geprobeerd, tijdelijke internetbestanden verwijderd.
Waar ligt dit aan?