Hoe zet je de SAF-S12-E1 (coolermaster 120mm fan) vast?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Dit is het product waar ik het over heb:

http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=SAF-S12-E1&other_title=+SAF-S12-E1+Ultra%20Silent%20Fan%20Series

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/1c5fb6c0cbf5ee2c7f772226e38387a6.jpg

Er zitten 4 schroefjes bij, maar de vier gaatjes in de hoeken van de fan zijn helemaal geen schroefgaten! Het zijn gewoon normale gaten. Hoe ik de schroefjes er ook in duw, ze komen niet vast te zitten, tenzij ik het ding kapotmaak. Zijn ze in de fabriek vergeten om het scroefrelief (of hoe ze dat ook noemen) erin te zetten of moet ik van die speciale lange schroefcylindertjes gebruiken? Die zitten er niet bij, ik vind het heel raar. Iemand ervaring?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je gebruikt van die schroeven die iets te dik zijn voor de gaatjes in de fan. Je zet wat kracht op je schroevendraaier en met deze schroeven trek je gelijk "draad" in de gaatjes. De volgende keren zal het heel wat makkelijker gaan omdat je draad hebt getrokken maar de eerste keer moet je soms wat extra kracht zetten om de schroeven er in te krijgen :)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-02 11:42

TheBorg

Resistance is futile.

Je zou ze er gewoon in moeten kunnen draaien. Let er op dat de schroefjes wel recht erin gaan.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Uhm dat hoort zo!
Die schroefjes moet je echt in de gaatjes draaien. Tappen zelf hun schroefdraad.
Eerlijk waar zet hem er maar eens op en draai ze der in. Dit hoort met wat kracht te gebeuren. Natuurlijk zorgen dat je ze der recht in draait maar dit gebeurt meestal vrij vanzelf al.

Dus ja het lijkt net of je hem kapot maakt. Gelukkig kunnen fans ook prima aan 2 schoefjes hangen dus maak je geen zorgen. Probeer!

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

paar boutjes m4 met wat moertjes, klaar

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
OK, bedankt voor alle snelle respons, voel me een beetje dom nu. Nou, even die tiewraps doorknippen en hem goed monteren 8)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
nfm schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:34:
OK, bedankt voor alle snelle respons, voel me een beetje dom nu. Nou, even die tiewraps doorknippen en hem goed monteren 8)
Geen nood, de eerste keer heb ik ook wel even drie keer gekeken voor ik die schroefjes er indraaide :P

Maar goed, ik heb een technical minded pa die zei dat er met die schroefjes draad in getapt moest worden en als hij het zegt dan draait hij ook op voor de kosten in geval van schade :+

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

tsja...

/basic :P

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.