[MCE 2005] Namen van opgenomen programma's wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Hoi,

Met mijn MCE opstelling neem ik wel eens clips op van TMF (makkelijker dan downloaden en goede kwailteit). Nu heb ik dus een opgenomen programma lijst die er ongeveer zo uitziet.

• Cheater Meter
• Cheater Meter
• Love Meter
• Kabuki

:D :(

Ik heb de bestandsnaam geprobeerd te wijzigen (werkt niet), geprobeerd bij de eigenschappen de titel te veranderen (ook geen effect). Weet iemand waar MediaCenter die informatie opslaat? :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
:'(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Hm je moet de titel aanpassen in de eigenschappen van het bestand. MCE heeft ergens een nare cache, dus de wijzigingen zullen niet direct in werking treden. Ook niet na een reboot. Wat je moet doen is MCE afsluiten, de bestanden kopieren naar een andere map, MCE starten en een bestand proberen te spelen. Dat zal niet lukken. Alle knoppen verdwijnen dan bij het bestand behalve de knop "other showings".

Sluit hierna MCE, kopieer de bestanden terug en start MCE weer. Als je naar recorded TV shows gaat kan het een paar seconden duren omdat MCE zijn cache weer opbouwt, en dan verschijnen je programma's weer, mét aangepaste titel :*)