[XP] al mijn documenten zijn verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-03 16:34
Van de week sloeg ik paar keer een plaatje op en verbaasde me waarom hij die in een lege map opsloeg en waar al die andere files waren.
niet druk over gemaakt omdat ik dacht dat het een nieuwe/andere lege map was.

ik dacht net van, he apart dat word een foutmelding geeft...!?!

en toen begon de duivel de ovens op te stoken.
ik ga naar documents and settings, alles staat goed, naar opperhoof --> ziet er normaal uit, --> mijn documenten.... WTF!?! heel de map leeg!
gewoon niks meer. 5 lege mapjes met video/muziek en ontvangen bestanden...?!!?!?!?!?!?!?

OMG, dus ik kijk bij mn broertje / zusjes account en daar staat alles nog... ?! WTF

ik ben nu aan het recoveren met stellar phoenix, maar die vind nog maar zo'n 30% terug, waarvan max 25% bruikbaar ;(

ik had natuurlijk een backup,.... op een computer die ik net 3 weken terug formatteerde..?!!!!!!
en een backup van 2003 damndamndamndmandamn

;(

hoe kan dit?!?! wie heeft dit gedaan?!!?!? waarom??

[ Voor 4% gewijzigd door Opperhoof op 22-09-2005 21:43 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03 11:36

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je alles gechecked op Spyware?
(beetje standaard vraag op zulke dingen, vind je niet )

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Kama

Game Coordinator

Heb je toevallig je profiel gewijzigd? Een systeembeheerder op mijn werk wilden eens een user van local user naar het domein moven... Ik weet niet hoe hij die procedure precies gedaan was, maar het nettoresultaat was dat z'n documents and settings gereset werden....

("Hee, wat heb ik opeens een boel vrije diskruimte...")

drs. Kama

• Opperhoof
sja, niet echt een vraag, .. maar een schreeuw om medeleven ;(

ene lijpo heeft te weinig gebackupd, waar een ander lijp iets of iemand hem te hard voor straft.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-03 08:38
En als je het probeert op te zoeken via zoeken op je pc dan kun je kijken of ze er nog op staan of niet.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03 11:36

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Opperhoof schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:50:
sja, niet echt een vraag, .. maar een schreeuw om medeleven ;(

ene lijpo heeft te weinig gebackupd, waar een ander lijp iets of iemand hem te hard voor straft.
Mijn medeleven heb je, al lijkt me dat je die meer kan zoeken in HK ipv WOS

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Opperhoof
Kama schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:49:
Heb je toevallig je profiel gewijzigd? Een systeembeheerder op mijn werk wilden eens een user van local user naar het domein moven... Ik weet niet hoe hij die procedure precies gedaan was, maar het nettoresultaat was dat z'n documents and settings gereset werden....

("Hee, wat heb ik opeens een boel vrije diskruimte...")
ja las ik ook iets over op got nu net, maar nee ik heb niets veranderd.
sterker nog, alles is er nog gewoon. zoals bureaublad / pictogrammen , hoe ik dingen opgestart wil hebben etc.
alleen mij documenten, in mijn account zijn weg!!!!!!
Was nou heel die pc door inclusief rookwolken, ok. maar alleen bij mij, in die map!?!?!?!?!
En als je het probeert op te zoeken via zoeken op je pc dan kun je kijken of ze er nog op staan of niet.
die kan ook niets vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door Opperhoof op 22-09-2005 21:54 ]

Pagina: 1