Van de week sloeg ik paar keer een plaatje op en verbaasde me waarom hij die in een lege map opsloeg en waar al die andere files waren.
niet druk over gemaakt omdat ik dacht dat het een nieuwe/andere lege map was.
ik dacht net van, he apart dat word een foutmelding geeft...!?!
en toen begon de duivel de ovens op te stoken.
ik ga naar documents and settings, alles staat goed, naar opperhoof --> ziet er normaal uit, --> mijn documenten.... WTF!?! heel de map leeg!
gewoon niks meer. 5 lege mapjes met video/muziek en ontvangen bestanden...?!!?!?!?!?!?!?
OMG, dus ik kijk bij mn broertje / zusjes account en daar staat alles nog... ?! WTF
ik ben nu aan het recoveren met stellar phoenix, maar die vind nog maar zo'n 30% terug, waarvan max 25% bruikbaar
ik had natuurlijk een backup,.... op een computer die ik net 3 weken terug formatteerde..?!!!!!!
en een backup van 2003 damndamndamndmandamn

hoe kan dit?!?! wie heeft dit gedaan?!!?!? waarom??
niet druk over gemaakt omdat ik dacht dat het een nieuwe/andere lege map was.
ik dacht net van, he apart dat word een foutmelding geeft...!?!
en toen begon de duivel de ovens op te stoken.
ik ga naar documents and settings, alles staat goed, naar opperhoof --> ziet er normaal uit, --> mijn documenten.... WTF!?! heel de map leeg!
gewoon niks meer. 5 lege mapjes met video/muziek en ontvangen bestanden...?!!?!?!?!?!?!?
OMG, dus ik kijk bij mn broertje / zusjes account en daar staat alles nog... ?! WTF
ik ben nu aan het recoveren met stellar phoenix, maar die vind nog maar zo'n 30% terug, waarvan max 25% bruikbaar
ik had natuurlijk een backup,.... op een computer die ik net 3 weken terug formatteerde..?!!!!!!
en een backup van 2003 damndamndamndmandamn
hoe kan dit?!?! wie heeft dit gedaan?!!?!? waarom??
[ Voor 4% gewijzigd door Opperhoof op 22-09-2005 21:43 ]