Ik ben sinds 17 juli vorig jaar op GoT gekomen...
Mijn eerste vraag was toen zoiets als help ik krijg mijn netwerk niet aan de gang...
Dat probleem is er nog steeds!
Ik heb zo'n sitecom pakketje met 2 netwerkkaarten, 1 hubje, 2 utp-kabels...
Verder heb ik:
Kabelmodem (Sonera Surfboard)
2 pc's:
mijn pc:
PII 300, 64 mb, 20 gb, 2 netwerkkaarten, winME
vriendjes pc:
PIII 600, 128 mb, 15 GB, 1 netwerkkaart, WinME
Ik had de kabelmodem doorverbonden naar mijn compu, kabeltje van mijn compu naar de hub en van de hub naar vriendjes pc... protocolletjes ingestelt, mapjes/harde schijf gedeeld, printer gedeeld etc...
Ik zal wel iets ongelovelijk stoms/fout doen, maar ik weet niet wat! Ik heb immers de ballen verstand van hoe je een netwerk opzet!
Dit is de laatste kans als iemand me wil helpen via icq ofzo, want ik begin het behoorlijk zat te worden!
Vriendje kan niet internetten (omdat ik de kabel altijd bezet
), we kunnen niet tegen elkaar gamen, als ik wat gebrand van mijn compu wil hebben moet ik alles eerst uploaden naar inet en dan weer downloaden bij vriendje etc. etc.
Het wordt gewoon tijd dat het werkt, ben er al ruim een half jaar mee bezig!
Krijg allerlei tips, volg allerlei tutorials, download allerlei proggies en het werkt allemaal niet! (achja ik ben een vrouw he, laten we het daarmaar ophouden
)
Wie ohw wie heeft er van het weekend tijd om me via icq te helpen ofzow... (Ik moet eerst nog een kabeltje voor de modem halen aangezien de oude het heeft begeven van het heen en weer switchen van de ene compu naar de andere)
Beloning:
en een gelukkige Llewella
Mijn eerste vraag was toen zoiets als help ik krijg mijn netwerk niet aan de gang...
Dat probleem is er nog steeds!
Ik heb zo'n sitecom pakketje met 2 netwerkkaarten, 1 hubje, 2 utp-kabels...
Verder heb ik:
Kabelmodem (Sonera Surfboard)
2 pc's:
mijn pc:
PII 300, 64 mb, 20 gb, 2 netwerkkaarten, winME
vriendjes pc:
PIII 600, 128 mb, 15 GB, 1 netwerkkaart, WinME
Ik had de kabelmodem doorverbonden naar mijn compu, kabeltje van mijn compu naar de hub en van de hub naar vriendjes pc... protocolletjes ingestelt, mapjes/harde schijf gedeeld, printer gedeeld etc...
Ik zal wel iets ongelovelijk stoms/fout doen, maar ik weet niet wat! Ik heb immers de ballen verstand van hoe je een netwerk opzet!
Dit is de laatste kans als iemand me wil helpen via icq ofzo, want ik begin het behoorlijk zat te worden!
Vriendje kan niet internetten (omdat ik de kabel altijd bezet
Het wordt gewoon tijd dat het werkt, ben er al ruim een half jaar mee bezig!
Krijg allerlei tips, volg allerlei tutorials, download allerlei proggies en het werkt allemaal niet! (achja ik ben een vrouw he, laten we het daarmaar ophouden
Wie ohw wie heeft er van het weekend tijd om me via icq te helpen ofzow... (Ik moet eerst nog een kabeltje voor de modem halen aangezien de oude het heeft begeven van het heen en weer switchen van de ene compu naar de andere)
Beloning: