Ik ben sinds kort meer en meer Outlook 2003 gaan gebruiken, en wil er eigenlijk helemaal naar overstappen. Alleen ik heb daarmee het vreemde probleem dat als ik een email met bijlage, dus groot mailtje, verzend dat het niet sneller gaat dan 50KB/sec.
Gebruik ik daar en tegen mijn vorige email programma, Thunderbird, dan kan ik wel gewoon verzenden op de volle snelheid, en dat is iets van 110KB/sec. Heb ook nog Eudora gebruikt, kan ik ook op de volle snelheid mijn mail verzenden.
Mail ophalen gaat wel bij allemaal op de juiste snelheid.
Heb al geprobeerd de standaard firewall van XP uit te zetten, virusscanner uit zetten. andere virusscanner gebruikt. Maar Outlook wil gewoon niet sneller verzenden als die 50KB/sec...
Wat kan hier aan de hand zijn, of wat zie ik over het hoofd?
Voor alle duidleijkheid, alle instellingen staan hetzelfde bij alle drie de mail programma's. En het kan ook niet aan het tijdstip liggen, want het maakt niet wanneer ik het probeer/test.
Het is een Windows XP machine standalone, dus geen netwerk ofzo.
Gebruik ik daar en tegen mijn vorige email programma, Thunderbird, dan kan ik wel gewoon verzenden op de volle snelheid, en dat is iets van 110KB/sec. Heb ook nog Eudora gebruikt, kan ik ook op de volle snelheid mijn mail verzenden.
Mail ophalen gaat wel bij allemaal op de juiste snelheid.
Heb al geprobeerd de standaard firewall van XP uit te zetten, virusscanner uit zetten. andere virusscanner gebruikt. Maar Outlook wil gewoon niet sneller verzenden als die 50KB/sec...
Wat kan hier aan de hand zijn, of wat zie ik over het hoofd?
Voor alle duidleijkheid, alle instellingen staan hetzelfde bij alle drie de mail programma's. En het kan ook niet aan het tijdstip liggen, want het maakt niet wanneer ik het probeer/test.
Het is een Windows XP machine standalone, dus geen netwerk ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Br@m op 22-09-2005 20:18 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi