Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mmax91
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08-2020

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Ik heb hier een Palm Zire 71 en zou graag m'n midi files en me .jar bestanden over willen zetten naar m'n Nokia 6610i.

Ik gebruik een fileexplorer programma op m'n pda om de bestanden over te beamen, elke keer als ik dat probeer krijg ik een error: "An unknown problem occurred", hij maakt wel verbinding maar verzend het niet.

Is er toevallig een programma verkrijgbaar om polyfoon midi en java apps over te zetten naar m'n mobiel?

Ik heb al een beetje gezocht maar kan niets vinden om poly's en java apps over te zetten.

Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Als er een MMC of RS-MMC geheugenkaart in je telefoon gaat (wat ik dus verwacht) dan kan je die gewoon in het sd geheugenslot van je palm stoppen en direct de ringtones en java apps op de geheugenkaart zetten.

Of heb ik het mis?

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Helaas in mijn telefoon zit dus geen mmc/sdcard lezer/schrijver, die zit in mijn pda.

Het lijkt wel of mijn telefoon de inkomende bestanden blokkeerd die van een niet telefoon af komen.

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Het is me nog steeds niet gelukt, niemand?