Toon posts:

Asus notebook uit de US?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor de Asus W3V. Op Google ben ik langs de onlineshop Agear gekomen (http://agearnotebooks.com/) uit de states. De prijzen zijn best gunstig, en vooral met de dollarkoers wordt het al helemaal interessant. Ik ben altijd wel voorzichtig met onlineshops maar deze blijkt met Yahoo Topservices gerate te zijn. En met nog wat meer zoeken op Google kwam ik erachter dat deze winkel in de officiele lijst van Asus staat als reseller: Klik!

De winkel shipped ook naar Nederland, dus dat is natuurlijk mooi :+

Nu is mijn vraag, is het veilig om via deze winkel een laptop te bestellen? Heeft iemand misschien ervaring met deze site of heeft iemand wel eens eerder uit de US een laptop laten overkomen?

Asus biedt World wide warranty, dus dat moet het probleem ook niet zijn.

Het is toch wel mooi als je een asus w3v met 1.86ghz 533MHz FSB, 80gb 5400rmp, 1024mb kan krijgen voor iets meer dan 1500 euro.

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 13:23
Pas op met invoerrechten en BTW... dat mag je lekker bij de douane op Schiphol gaan afrekenen. Zelfs over de verzendkosten mag je nog eens 19% extra betalen!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Al eens naar de A6Va gekeken? Alleen de processor is een tikje langzamer. Of is er een ander voordeel aan deze laptop wat de A6Va niet heeft?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 23:41

-d-

Zo goedkoop zal het niet zijn - er komt nog bij :

19% BTW
Invoerkosten van FedEx/UPS/etc
Verzendkosten : Reken op >$125

[ Voor 6% gewijzigd door -d- op 22-09-2005 20:09 ]

Verwijderd

Bovendien is de stroomtoevoer in de US anders (110V ipv 220V)...dus ik weet niet of dat makkelijk op te lossen is?!

Greetz!

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:56:
Bovendien is de stroomtoevoer in de US anders (110V ipv 220V)...dus ik weet niet of dat makkelijk op te lossen is?!
Dat is relatief simpel op te lossen door een Europese adapter voor dat model aan te schaffen. Punt is alleen dat je dan zeker weer nog eens 50 Euro extra kwijt bent. Plus dat je moet uitpluizen waar je die dingen kan krijgen in Nederland.
Pagina: 1