Toon posts:

MSN Messenger : Emoticons op net vinden (tijdens het typen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek de emoticons die je gebruikt tijdens chats. Ik heb er al een paar gespaard maar die gaan ook weer verloren na het terugzetten van een .image (ghost backup)

Het zou leuk zijn als deze te downloaden zijn van het internet...

een voorbeeldje wat ik nou precies bedoel :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/loek2004/images/emoties.jpg

alvast dank,

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:47
C:\Documents and Settings\David\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\\[zooinummers\CustomEmoticons

Roomba E5 te koop

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
sig69 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:43:
[driverletter]:\Documents and Settings\\[$gebruikernaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[zooinummers]\CustomEmoticons
;)

Oh, en TS:
http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official

;)

[ Voor 35% gewijzigd door sdomburg op 22-09-2005 19:47 ]

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb je al eens over de legaliteit nagedacht?
Over het algemeen is geen toestemming geven om die icoontjes op msn te gaan gebruiken.
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen gewoon icoontjes voor gratis te gebruiken voor msn gaan maken.
(Ik heb vroeger ook nog msn icoontjes gemaakt, die vervolgens doorverkocht werden, en dan via telefoon gekocht konden worden, en ik vond het bijzonder irritant ze op andere plaatsen terug te vinden of als mensen er me naar vroegen)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
tofu schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:52:
Heb je al eens over de legaliteit nagedacht?
Over het algemeen is geen toestemming geven om die icoontjes op msn te gaan gebruiken.
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen gewoon icoontjes voor gratis te gebruiken voor msn gaan maken.
(Ik heb vroeger ook nog msn icoontjes gemaakt, die vervolgens doorverkocht werden, en dan via telefoon gekocht konden worden, en ik vond het bijzonder irritant ze op andere plaatsen terug te vinden of als mensen er me naar vroegen)
Als je emoticons maakt voor messenger weet je dat ze met een simpele druk op de knop te kopiëren zijn. Dat het wettelijk misschien niet zomaar toegestaan is neemt niet weg dat betaalde emoticons voor een platvorm ontwikkelen dat bestaat bij het uitwisselen en daarbij uitgaan dat iedereen betaald natuurlijk simpelweg dom te noemen.

Het is bijna hetzelfde als een plugin voor KaZaA maken en dan verwachten dat iedereen er netjes voor betaald en het niet via datzelfde KaZaA verspreid wordt :+