Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sunbeam Smart Fan Controller Piramide

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op http://www.canintechnology.nl een fancontroller staan namelijk de piramide
Hier zitten helemaal geen regelknoppen OID op.
Heeft iemand deze? zo ja hoe moet je deze regelen dan? of is hij temp gestuurd ofzo?

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
hij is volledig temp gestuurd.

Een beetje verlies heb je altijd...

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
ja die heb ik ook ja alleen mijn computer heeft nog een processor nodig dus 8)7
maar ik heb hier wel een plaatje ervan hoeveel licht ie geeft (ik had em aangesloten op een andere voeding
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/8714/1020280img3jv.jpg
Resize de volgende keer je plaatjes zelf even naar een breedte van 575 pixels AUB
volgens mij is ie automatisch, en geeft een geluidje of gaat ie knipperen als er iets mis met een fan is ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Sprite_tm op 23-09-2005 10:47 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

imo weer een nutteloos ding. de een wilt dat de fan op 40c voluit draait, de ander op 55c ...

bovendien, als je 4 fans in je PC hebt heb je 4 van die dingen. waar moet je die kwijt ? weer een bak licht erbij.

imo neem je een mooie rheobus oid. veel makkelijker.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
# RPM: 40% of full speed when 18°C, 100% full speed when 32°C,
# Buzzer alarm and LED flash when temperature is over 42°C,
Dat hoop ik toch niet, er zijn hier weinig temps die onder de 32 blijven in mijn kast...

Mss effe naar de mCubed Tbalancer zoeken, ook processorgestuurd, kan vier fans aan, kan je zelf alles instellen, en kan je ook als lightshow gebruiken?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

DexterBelgium schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:31:
[...]

Dat hoop ik toch niet, er zijn hier weinig temps die onder de 32 blijven in mijn kast...

Mss effe naar de mCubed Tbalancer zoeken, ook processorgestuurd, kan vier fans aan, kan je zelf alles instellen, en kan je ook als lightshow gebruiken?
dat ding op USB ja. dat was wel een mooi ding! daar zou ik zeker eentje van willen hebben, ware het dat ik liever analoog dingen regel. voor een lichtshow is het ook zeker iets moois.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1