Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort roamen naar Libertel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg op zoek naar een nieuw telefoon abbonement. Ik zat te denken aan Telfort clarity 180, of een Ben abo van 45 piek, 150 minuten bellen.

Telfort is goedkoper, maar ik weet dat het 'roam'contract in februari ongeveer afloopt. En ik weet ook dat de rechter ondertussen heeft gezegd dat Libertel haar netwerk open MOET stellen voor Telfort, maar ik ken ook de situatie zoals die nu bijvoorbeeld bij KPN en Cistron is. Ik woon in Groningen, waar volgens mij nog geen Telfort palen staan.

Is het verstandig om een Telfort abonement te nemen, of wordt mn ontvangst 3 keer kut? Ik ben op zich tevreden als ik ontvangst heb zoals Ben die kan geven, echt hoge eisen stel ik niet, zeker niet voor die 50 piek :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 14:17 schreef elguapo het volgende:
Ik ben erg op zoek naar een nieuw telefoon abbonement. Ik zat te denken aan Telfort clarity 180, of een Ben abo van 45 piek, 150 minuten bellen.

Telfort is goedkoper, maar ik weet dat het 'roam'contract in februari ongeveer afloopt. En ik weet ook dat de rechter ondertussen heeft gezegd dat Libertel haar netwerk open MOET stellen voor Telfort, maar ik ken ook de situatie zoals die nu bijvoorbeeld bij KPN en Cistron is. Ik woon in Groningen, waar volgens mij nog geen Telfort palen staan.

Is het verstandig om een Telfort abonement te nemen, of wordt mn ontvangst 3 keer kut? Ik ben op zich tevreden als ik ontvangst heb zoals Ben die kan geven, echt hoge eisen stel ik niet, zeker niet voor die 50 piek :)
Als je het over Groningen-Stad hebt, daar heeft Telfort eigen palen...
Voor de 3 miljoenste keer: Telfort/Libertel roaming gaat gewoon door...
Tarieven en service zijn bij Telfort ook stukken beter, laat dat Ben nou gewoon zitten, helemaal als je gunstige Roaming tarieven zoekt, want ook daarin is Telfort stukken goedkoper dan Ben, en bovendien heeft Telfort meer Roaming agreements dan Ben.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even ter info: als je vanaf Telfort roamt naar Libertel, dan kost het je niets extra's.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En dan nog, volgens het contract dat Telfort met Libertel heeft, zou Libertel Telfort pas mogen afsluiten van haar netwerk als Telfort landelijke dekking heeft :)

Ik heb zelf dus 180 Clarity van Telfort und beffalt gut :P