Ik ben op zoek naar een externe 250(+)Gb HD om m'n werk en films veilig, snel en stil op op te slaan. Liefst met zowel usb als firewire aansluiting, en als het even kan met een mooi aanzicht. Na enig speurwerk blijkt de Iomega Black Desktop Series verreweg de snelste te zijn, deze ziet er alleen werkelijk niet uit imho.. Ik stuitte echter op een prachtig exemplaar, ook van Iomega; de MiniMax. Gemaakt voor een mac mini maar werkt ook prima op een pc. aangezien deze erg mooi én klein is zou ik deze eigenlijk graag bestellen, alleen kan ik geen één!! review vinden terwijl het apparaat al een paar weken uit is, alleen maar persberichten..
Heeft iemand er toevallig ervaring mee? Ik zou namelijk graag willen weten hoe snel en stil hij is voor ik tot aanschaf over ga..
Heeft iemand er toevallig ervaring mee? Ik zou namelijk graag willen weten hoe snel en stil hij is voor ik tot aanschaf over ga..
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm