sommige mensen hechten er geen waarde aan, maar een oplettend oog kan zich storen aan elke pixel teveel, zie vb:
de code (even alle javascript en onzin eruit gefilterd):
wat kan ik er nog aan optimaliseren dat het er in IE hetzelfde uitziet als in Moz? Om 1 of andere vage reden hebben die inputs in IE altijd meer margin dan in Moz, of doe ik soms iets verkeerd?
| Moz: | IE: |
![]() | ![]() |
| perfect | zucht... |
de code (even alle javascript en onzin eruit gefilterd):
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| .naam { font-family:tahoma; font-size:10px; font-weight:bold; color:#000; background-color:#fff; border:0px; margin-bottom:1px; } .mail { font-family:tahoma; font-size:10px; font-weight:bold; color:#000; background-color:#fff; border:0px; margin-bottom:0px; } .bericht { font-family:tahoma; font-size:10px; font-weight:bold; color:#000; background-color:#fff; border:0px; } |
HTML:
1
2
3
| <input name="txtnaam" size="20" class="naam" /><br /> <input name="txtmail" size="20" class="mail" /><br /> <textarea name="txtbericht" cols="25" rows="5" class="bericht">bericht...</textarea> |
wat kan ik er nog aan optimaliseren dat het er in IE hetzelfde uitziet als in Moz? Om 1 of andere vage reden hebben die inputs in IE altijd meer margin dan in Moz, of doe ik soms iets verkeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 17:12 ]