Toon posts:

Heb KPN Speedtouch Ethernet CD nodig.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu de PC van een vriend aan het repareren, en na wat problemen met Dell heb ik hem eindelijk gereformat en hij is nu bootable (WinXP Pro SP1).

Morgen kom ik bij hem terug om zijn internet te repareren, maar hij is de CD van de KPN kwijt die hij bij zijn "KPN ADSL Ethernet modem" heeft gekregen. Op de site van de KPN staat dat nieuwere modellen via webconfig ingesteld kunnen worden, maar dat werkt dus niet. Mijn vraag is nu dus: Heeft iemand een KPN ADSL Ethernet modem CD waar een setup file of zo iets dergelijks op staat bij de hand?

Zo ja, kan diegene mij dan instructies geven over hoe te instaleren en/of de drivers/setup inzippen en uploaden
? Als het moet kan ik een FTP server hosten. Alvast bedankt!

Xav.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:22
Ik neem aan dat je het over de alcatel speedtouch 510 hebt?
software is te vinden op www.kpnadsl.nl/support

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is onzin, ELK door kpn geleverd modem is zonder dat je de cd hebt gewoon opnieuw te installeren, eventueel door van die site instructies te lezen (die staan daar niet voor niets).

ELK door kpn geleverd modem staat daar. Ik werk al 3,5 jaar op de installatiehulp en heb nog nooit iemand een cd hoeven laten ontvangen... Lees nog maar goed de site of bel anders ff de kpn. Het is nutteloos om aan ons te vragen hoe dat moet, als er al handleidingen op de support site staan...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Setupst.exe is je vriend.

[ Voor 9% gewijzigd door woekele op 22-09-2005 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kijk , dat is nou een zinnige reply (serieus), heb het gedownload en alles werkt nu weer als vanouds _/-\o_

Bedankt, vraag beantwoord.

Verwijderd

Wat moet je met die cd dan? Je kunt toch gewoon alles met de hand instellen?
Ik heb ook ooit zo'n groene cd gehad maar die heb ik in ieder geval nog nooit in mn cd-speler gehad... :O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 20:51 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:48:
Wat moet je met die cd dan? Je kunt toch gewoon alles met de hand instellen?
Ik heb ook ooit zo'n groene cd gehad maar die heb ik in ieder geval nog nooit in mn cd-speler gehad... :O
Stoer hoor :+. Geloof me: 99% van de mensen die dat modem moeten installeren kunnen dat alleen binnen afzienbare tijd met behlup van dat CD'tje doen (of krijgen het nooit voor elkaar). Dat jij en ik het nou liever via een webinterface doen om ook meteen de andere settings goed te krijgen (die de gemiddelde gebruiker niet eens kent, laat staan nodig heeft) is een heel ander verhaal. ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

dat gaat prima zonder hoor, zie JvS :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.