We sit together, The mountain and I, 'Til only the mountain remains.
[google=Passcards netscape migrate] helpt je niet verder? Dit is wel een bijzonder korte openingspost trouwens.. lees dit eens door
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Misschien wel maar ik denk dat je weinig hebt aan een lijstje "ik wil", "ik niet". Opsommingen en contactadvertenties passen niet op GoT, dit topic kan dan ook wel op slot.
Als je een specifieke vraag hebt: stel die gewoon in een nieuw topic (en geef even aan in welke richting je denkt als antwoord), als er geen antwoord komt weet je genoeg
En als je wilt discussieren over de techniek oid: begin dan een discussie door je eigen mening en wat informatie te geven
Als je een specifieke vraag hebt: stel die gewoon in een nieuw topic (en geef even aan in welke richting je denkt als antwoord), als er geen antwoord komt weet je genoeg
En als je wilt discussieren over de techniek oid: begin dan een discussie door je eigen mening en wat informatie te geven
edit:
Aha, ik was te laat: het topic was al dicht. Zie ook hierboven.
Aha, ik was te laat: het topic was al dicht. Zie ook hierboven.
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 22-09-2005 16:01 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()