[PC]World Racing 2

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Afbeeldingslocatie: http://www.arena51.be/_img/cms/gamefiches/2863/coverimage.gif
Hey mensen

World Racing 2 puts the fun of driving at centre stage and presents a challenging racing experience featuring a revolutionary 3D Landscape Engine, adjustable driving characteristics, improved technology and an exciting selection of different cars from various manufacturers.
Customizable

World Racing 2 is all about fun racing. Players will enjoy better physics, simplified menus, speed-optimized track layouts and livelier 3D environments. With more than 40 cars from 16 brands, over 100 challenging tracks, technical and optical tuning plus a huge variety of licensed accessories and lifestyle products the game is more authentic and customizable than ever.

Features:

Product Highlights

* More than 100 challenging tracks including off-road and waypoint courses.
* More than 40 licensed vehicles from 16 brands: retail models, racing cars, classics, prototypes and SUV's.
* Test your skills in the wide variety of over 100 missions.
* Explore five gigantic, realistic 3D environments at your leisure: Italy, Egypt, Miami, Hawaii plus the Race Center.
* Oncoming traffic!
* Highly detailed car models
* Fully adjustable realism: Choose from 5 individual settings, from 'Arcade' to 'Simulation'
* Unparalleled realism: 200 original values define each car's characteristics
* Realistic visual and logical damage model
* Scratches and dirt!
* Customization galore: Colours, Wheels, Car Body Vinyl
* Tuning in Evo Levels
* "Human" Artificial Intelligence
* Lots of game modes: Mission Mode, Training, Single Race
* Multiplayer etc.

ik heb gezien dat vandaag de demo van world racing 2 online staat

hier is een linkje naar de lokatie om hem binnen te trekken:
http://www.volkswagen-sta...-racing-2-demo/index.html

Releasedatum: 29 september (al is het onbekend of hij in nederland ook in de winkels ligt aangezien hij bij veel winkels niet in de lijst staat!)
Volkswagen website: [url=]Volkswagen World racing 2 website[/url]
Ontwikkelaar: Synetic
Uitgever: Playlogic
Trailer: Hier
Hands on van IGN: Hier
Wallpaper: Hier

En ff wat mooie plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/136/924856_20050517_screen012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/136/924856_20050517_screen009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/136/924856_20050517_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/136/924856_20050517_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/136/924856_20050517_screen012.jpg

offtopic:
is resizen niet genoeg?

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2005 14:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 16:22
Ik ben benieuwd, heb World Racing 1 nog best veel gespeeld, beetje rond toeren e.d.

Zal deze demo is downloaden.

SRK35ZS-W

Verwijderd

K'heb net de demo binnengehaald,, en dit spel is tof! Vooral de mooie graphics :9~ . Ga ik zeker kopen ALS die in nederland uitkomt >:)

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14

Infinchible

Woef!

Zeker een leuk spel ja! Lekker met die scheurbak over de heuvels heen crossen, betonnen koeien overrijden enzo!
Schade vind ik er ook erg netjes uitzien, al gaat het niet zo heel snel, alleen wat krasjes als je met 120 ergens tegen aan rijd :P was dat in het echt maar zo. Ben al wel me achterklep en hood kwijtgeraakt!

• Martinspire
nog een tipje voor de mensen die hem te arcade vinden

zet bij de opties hem es op realism en zet arcade plus uit (bij driving options)

vooral die laatste scheelt want dan stuurt ie iets minder snel (als in: hij kan niet ineens meer snel 90 graden draaien )

en ja, met die koeien en schapen is het wel erg raar al was het in WR1 dat je dan gereset werd... (al is dit niet veel beter)

schade is wel geinig maar je kunt best ver gaan totdat ie zegt van dat je es op moet passen met je schade (dan brand dr zo'n lampje :+)

maar op een boom met 120 geeft wel een deuk in de voorkant hoor

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2005 15:31 ]

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 12:33
Na 2 jaar World Racing 1, wat met inmiddels 440 addoncars nog altijd erg leuk is, heb ik vandaag deze demo ook eens down geload.

Na installatie en opstarten meteen een bekend geluidje... het menu 'kiestoontje' is nog altijd hetzelfde. Menu zelf is grondig gerestyled, en ik denk wel dat ik het best ok vind. Wel wennen, maar werkt snel en best duidelijk.

Maarja, met een racegame moet je racen, dus dat deed ik. Wel meteen ff alle arcade opties uitgezet (ja, ik ben een simfreak) waardoor de missies wel wat lastiger zijn, maar de uitdaging wat groter. Ik kan niet zeggen dat ik erg enthousiast ben over de autos die met de demo meekomen, maar de graphics zijn echt geweldig. Leuk detail is de knipperlichtfunctie.. (waar hebben we dat meer gezien? Juist, NFS5 ;) ) maakt het nog weer net even realistischer.

Grote vooruitgang t.o.v WR1 is het verkeer op de wegen. De grote maps van WR1 waren wel erg lees af en toe, dat is nu veel beter. Zoals al eerder gezegd zijn de graphics geweldig. Stel je gaat offroad over een grasveld, een ronde later zie je je spoor nog steeds (platgereden gras dus).

De AI is ook aanzienlijk verbeterd. Ze zijn voorzien van een zekere intelligentie waardoor ze nu af kunnen wijken van hun (ideale) lijn. Erg vermakelijk als je ze een keertje opzij duwt en ze tegen een boom of rots tot stilstand komen.

Daarbij wordt je auto ook nog eens op een hele realistische manier vies. Doe je een stukje modder, dan zul je dat terugzien op je auto. En door het uitgebreide schade systeem zul je na een rondje raggen de onderdelen er bij zien hangen. Je moet wel veel moeite doen wil je motorisch de boel in de soep krijgen, maar ook dat is mogelijk, met uitvallen tot gevolg. Gelukkig is hier nog en remedie tegen: op verschillende plaatsen zijn tankstations langs de weg geplaatst. Even stoppen en je auto wordt gefixt. En als je die modder zat bent, zorgt een stop in de carwash weer voor een blinkend Golfje.

Trouwens best knap allemaal uit slechts 87 mb.

In ieder geval ga ik dit spel zeker halen, aangezien dr dik 90 autos in zitten (boeiender dan de VW's uit de demo (SLR, CLS Brabus, Pagani, enz).

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• Martinspire
dat uitvallen dat klopt (had net op 55% schade dat ie niet meer wilde :o, engine exploded >:) )

het is me trouwens opgevallen dat dit level niet echt megagroot is en sommige stukken zien dr niet echt heel mooi uit (blokkerige stukken enzo) maar dat zal wel door de (toch nog redelijke) grootte komen van het level

• B-Buster
Levels zijn wel ietsjes kleiner dan die in WR1, maar blokkering... vind k nogal meevallen. En vergeet niet dat t allemaal ook nog uit 87mb is getrokken...

En wat je redelijk noemt... die levels zijn nog áltijd erg groot hoor. Alleen jmmr dat je niet ff een hele map kan projecteren met de TAB toets ofzo, tis nu beetje zoeken nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ja dat het maar in 87 mb zit vind ik ook wel knap

wat ik trouwens gemerkt heb is dat het verkeer wel erg snel vliegt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Wat een brakke graphs als ik dat zo zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:29

Maxow

Hidden Sound System

Misschien moet je de demo maar even proberen om goed te kunnen oordelen ;)
De bovenstaande screenshots vind ik ook niet echt super, maar ingame ziet het er best tofjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
tjah als je betere plaatjes hebt/weet dan moet je het ff zeggen dan pleur ik ze er wel in (en weet iemand ff een makkelijke manier om te resizen zonder dat dat geblaat eronder staat??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:35
Deel 1 was al top, van deel 2 ga ik nu de demo proberen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jammer dat er geen cockpit-view meer inzit en dat het nog arcadier is geworden... Heb hem 2 minuten gespeeld en toen alt+f4 :P Zal hem later nog es proberen als je ook free-ride enzo kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Joyride blijft natuurlijk het leukste (vond ik ook al in deel1).

't Is weer helemaal World Racing! Geweldig spel! Inderdaad wat arcade-achtiger (standaard, misschien dat je nog wat schuifjes kunt verslepen). Lekkere muziek, mooie kaarten, prachtig schademodel, helemaal goed gewoon. 1 ding: de motorgeluiden van de tegenliggers... Luister zelf maar ;)

Een v/d beste 88MB die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@palomar, je moet gewoon die arcade zooi uitzetten in het menu dan is het al een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 19:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Beetje jammer dat je telkens weer die races moet doen in de demo om een beetje free ride te gaan doen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Telkens weer die races.. je hoeft alleen ff eerste race te doen met je Golfje gti, en hoeft niet eens te winnen om free ride te unlocken. Kleine moeite. Maar idd, t was wel aardig geweest als je even je profiel had kunnen saven...

Over die gebruikte screens in startpost... dat zijn echt megaoude screens, van uit het begin van de ontwikkeling van dit nieuwe deel. D'r zijn heel veel betere te vinden. Maar ja download gewoon ff demo, dan kan je t zelf zien.

Leuk trouwens om eens andersom door de carwash te rijden... ipv dat je auto weer helemaal glimt, is ie dan 100% smerig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt trouwens iemand het op dat je geen replay's kunt bekijken?(of zie ik het verkeerd?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb hem nog even gespeeld maar dan in Freeride mode (irritant dat je die niet meteen kunt doen) en dat vind ik al een stuk beter met die Golf 5 :P Ook lekker groot level met veel variatie :)

Ik heb trouwens ook een 'geheim' ontdekt :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66854/thumb.jpg

ALs je daar in rijdt spawn je weer op een kerktoren 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Palomar op 24-09-2005 00:06 ]

• SideSwipe
  • Laatst online: 19:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Palomar schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:00:
Ik heb hem nog even gespeeld maar dan in Freeride mode (irritant dat je die niet meteen kunt doen) en dat vind ik al een stuk beter met die Golf 5 :P Ook lekker groot level met veel variatie :)

Ik heb trouwens ook een 'geheim' ontdekt :P

[afbeelding]

ALs je daar in rijdt spawn je weer op een kerktoren 8)7
Er zit er nog 1 in het level, probeer hem maar eens te zoeken ;)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Brent
Als je in het menu even naar Career gaat en dan meteen weer terug kun je oo de andere moducs doen (en lekker joyriden :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gedownload en geinstalleerd. Maar iedere keer als ik het spel opstart reboot XP gelijk.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Bij het dubbelklikken op het WR2 icoontje gaat mn scherm gelijk op zwart en start mn pc opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dan moet je ff GoT doorbladeren want dan is er iets met je pc

voor de liefhebbers die hem willen kopen (wie wil dat nou niet ;) )
ik had een mailte gestuurd naar de uitgever in de benelux (playlogic)
en die melden dat de game eind dit jaar wordt uitgegeven terwijl de game in duitsland al volgende week de deur uitgaat

nou weet ik nog niet of die alleen in het duits is (zal ff mailen)

maar je kunt hem hier bestellen: Amazon.de

mailtje:
Dear Martin,

Thank you for your e-mail and your interest in World Racing 2.

September 29 is the release date for the German version of World Racing
2. A release date for the Benelux has not been set yet, but we are
aiming for the fourth quarter of this year.

With kind regards,
Alessandra van Otterlo

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:13:
dan moet je ff GoT doorbladeren want dan is er iets met je pc

[...]
:D

Wat een hulp, bedankt!
Ik ben geen computerleek hoor, en speel veel spellen zonder problemen.
Knap van je dat je gelijk weet dat het aan m'n pc ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
lol, naja ik had laatst ook zoiets en heb het gevonden op GoT, weet alleen ff niet meer waar het staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jammer dat ie 45 euro kost. World Racing 1 kostte iets van 30 euro als ik het me goed herinner, wat ik een veel geschiktere prijs vind voor zo'n spel (heb hem daarom ook gewoon gekocht en niet gedownload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Kan je de graphics niet instellen ofzo? Ik kan alleen maar sound settings veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Moetr je doen in startmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
jep, in de map van world racing staat zo'n programmatje, hij staat ook in startmenu btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik weet al wat het probleem is: Starforce protection!
Wat een prachtig product is dat toch.
Las op het forum dat je je Firewall moet uitzetten als je last hebt van crashes.
Dit werkt hier echter niet, en dus maar weer uninstalled.
Zag op mijn BSOD dat het de starforce driver was die de crash veroorzaakt. Waarom zo'n superklote beveiliging op een demo? :?
Maarja, ben ik iig gewaarschuwd om dit spel niet te kopen omdat het toch niet zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:25:
Ach ik weet al wat het probleem is: Starforce protection!
Wat een prachtig product is dat toch.
Las op het forum dat je je Firewall moet uitzetten als je last hebt van crashes.
Dit werkt hier echter niet, en dus maar weer uninstalled.
Zag op mijn BSOD dat het de starforce driver was die de crash veroorzaakt. Waarom zo'n superklote beveiliging op een demo? :?
Maarja, ben ik iig gewaarschuwd om dit spel niet te kopen omdat het toch niet zal draaien.
Heb je deze site al geprobeerd? http://www.star-force.com/protection/users
Updaten schijnt bij de gt-legends demo nl. ook de starforce-probs te verhelpen.

Wat WR2 betreft: ik houd het wel bij WR1, de demo heeft me niet overtuigd dat de fullversion een verbetering zal zijn t.o.v. deel 1.
Het toevoegen van verkeer is wel een pluspunt, maar de andere auto's reageren amper op je (zelfs de juten niet). Grafisch is het wel iets beter, maar gameplay is grotendeels gelijk.
En de toevoeging van zaken als stickertjes e.d. kopen in de 'tuning shop', zijn niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ja, dat verkeer had leuk kunnen zijn, maar nu zijn het gewoon lelijke bitmap-autootjes die niet gehinderd door enige vorm van intelligentie dwars door je heen rijden als je ergens stil staat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iva_Bigone schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:36:
[...]

Heb je deze site al geprobeerd? http://www.star-force.com/protection/users
Updaten schijnt bij de gt-legends demo nl. ook de starforce-probs te verhelpen.

Wat WR2 betreft: ik houd het wel bij WR1, de demo heeft me niet overtuigd dat de fullversion een verbetering zal zijn t.o.v. deel 1.
Het toevoegen van verkeer is wel een pluspunt, maar de andere auto's reageren amper op je (zelfs de juten niet). Grafisch is het wel iets beter, maar gameplay is grotendeels gelijk.
En de toevoeging van zaken als stickertjes e.d. kopen in de 'tuning shop', zijn niet aan mij besteed.
Nee niet geprobeerd, bedankt voor de tip!
Maar ik ga het niet proberen ook. Met de GT Legends demo had ik geen problemen overigens.
Ik hoef die Starforce meuk niet, heb al veel mensen over problemen gehoord, maar dit is voor mij zelf de eerste keer. Ik vind het gewoon echt idioot dat als je een spel wil spelen nadat je legaal de demo hebt gedownload of de full hebt gekocht, dat je nog irritante problemen moet gaan oplossen door de protection die erop zit. Laat ze dat gvd eerst eens oplossen ipv dat aan de consument over te laten.
Er zijn al genoeg bugs in games en programmatuur zelf, daar hebben we deze extra's niet voor nodig. Ik snap het probleem van het illegaal verspreiden van games, maar dat is niet het probleem van de eerlijke consument, maar van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WR2...ik ben geen fan van racespellen, maar ik vond deze toch heel vermakelijk. Ik heb het op de E3 een hele tijd gespeeld met zo'n Playseat (dan kon ik tenminste ff rustig zitten), maar dat je gewoon vrijuit kan rijden waar je wil vond ik gewoon erg grappig. WR1 heb ik nooit gespeeld dus dat was helemaal nieuw voor me...
djmantri schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:13:
mailtje:Dear Martin,

Thank you for your e-mail and your interest in World Racing 2.

September 29 is the release date for the German version of World Racing
2. A release date for the Benelux has not been set yet, but we are
aiming for the fourth quarter of this year.

With kind regards,
Alessandra van Otterlo
en Sandra is lief :) als je nog es mailt zeg dan maar dat ik dat gezegd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

leuke arcade racer!

vind die 'actie camera' die je tijdens een race krijgt erg goed. als er in een bocht een beetje actie is (driften, hooge sprong) dan krijg je een leuk stukje film te zien. als je dan weer de besteuring van de auto terug krijgt dan krijg je die pas na de bocht terug! echt klasse! bij een ander spel moet je dan in een bocht de auto weer onder controle krijgen, deze game wacht gewoon tot na de bocht!

de auto modellen zijn mooi!, maar is er alleen VW ?

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
VW concern. En das meer dan alleen Volkswagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Voor mensen die problemen hebben met de demo... als je een firewall van ZoneAlarm hebt, is dat het probleem. Alleen uitschakelen is niet voldoende, hij moet helemaal van je pc gekickt worden. Of t probleem daarvan nu bij de Starforce ligt, of bij de makers van die firewall geen idee, maar die combinatie gaat in ieder geval niet samen.

@djmantri: de duitse versie is gewoon de standaard dvd maar dan met duitse boekies enz. Je kan gewoon de taal instellen op engels, spaans, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
zo, ik heb de full binnen (besteld bij amazon.de)
en hij is erg leuk

je moet alleen wel eerst wat dingen unlocken e.d. om wat te kunnen doen met split screen en multiplayer e.d (je moet namelijk banen kopen enzo, al krijg je snel geld en is dat geen probleem)

multiplayer werkt ook gewoon makkelijk
en je kunt alles instellen op engels (alleen heb je de manual in duits maar die is toch neit zo heel belangrijk)

dus voor de echte die-hards, bestel hem bij amazon.de! (duurde 3 dagen voordat ik hem had)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-10 13:45
Dit spel is super gaaf. Draait perfect op 1920*1200 met 2 fsaa en dynamic AF. Het ziet er ook geweldig uit. Het is natuurlijk een arcade racer, maar dat vindt ik er zo leuk aan.

Ik heb F.E.A.R. , SS2 , Quake4, Call of Duty 2 allemaal appart gelegd, want dit is de game die ik voorlopig ga spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Even een kleine kick van dit topic ;)

Ik heb dit spel onlangs ook eens aangeschaft (15 euro bij Dynabyte, aanrader! :)) Ik speel egenlijk alleen de test track om een beetje freestyle rond te scheuren in alle wagens. Ik zie alleen dat er binnen in de oval nog allerlei wegen etc. zijn. Ik zie alleen geen toegangsweg tot dat binnenstuk. Iemand een idee hoe je daar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Tikkeltje offroaden mss ? Da's iig wat ik voornamelijk met WR2 gedaan heb ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ja klopt :P, maar probleem is dat er om dat hele gebied een hoog hek zit. En voor hoog jumpen zijn die wagens niet echt gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarom druk je niet gewoon op "v" zodat je door het level kan cruisen, en druk dan op "r", dan kan je je auto overal droppen. Bijv ook 1000meter de lucht in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Thanks, wist niet dat je ook op 'r' kon drukken tijdens die free view ('v'). Zo lukt het idd wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:05:
Thanks, wist niet dat je ook op 'r' kon drukken tijdens die free view ('v'). Zo lukt het idd wel ;)
Klopt, en dan kun je zoveel leuke dingen doen _/-\o_ In sommige opzichten is het spel nog beter als nfs carbon. Alleen het schademodel van de auto's is al top :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd ook puur voor het schademodel gespeeld heb. De races e.d. heb ik nooit echt veel gedaan, wel een aantal maar raggen en beuken vond ik toch leuker :P

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik snap niet waarom dit spel zo relatief onbekend is. Ik vind de graphics echt top en de hoeveelheid wagens en de gedetailleerde free roaming tracks spreken mij veel meer aan dan een 'Need for Speed' of ander arcade racegame. Zal wel met marketing te maken hebben.
Pagina: 1