Toon posts:

[MSN] Na afmelden automatisch weer aanmelden; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als je thuis je msn aan laat staan en je logt ergens anders is dan gaat hij thuis dus uit,
echter bij sommige mensen meldt hij dan zodra je op die andere plek weer afmeldt zich thuis automatisch weer aan,

weet iemand hoe dat moet?

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Wat dacht je van Google? Wat heb je zelf allemaal gedaan om uit vinden wat het kan zijn?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Verwijderd

Topicstarter
wat dacht je van gezocht op google?

ik heb dus geen idee wat het zou kunnen zijn anders zou ik het niet vragen

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:28
NRGetic schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:25:
Wat dacht je van Google? Wat heb je zelf allemaal gedaan om uit vinden wat het kan zijn?
Hm, ik kan het dus ook niet echt vinden? Ik zal wel blind zijn dan. :P

* Xander zou dit ook graag willen weten. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
beetje flauw als iemand kennelijk weet waar hij het vinden kan dat hij het dan niet gewoon even vertelt...

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:14

Salandur

Software Engineer

hebben ze niet gewoon het vinkje bij 'automatisch aanmelden bij verbinding' aanstaan?

maar ik denk eerder dat het een plugin is die ze geinstalleerd hebben.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Automatisch reconnecten kan wel met de meeste clients, maar ik zou niet weten hoe je client dan moet weten dat de andere client uitgelogd is.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 16:43
Ik denk dat zo'n plugin ook niet werkt. Omdat als je met die eerste weer inlogt. Je op het andere adres er net zo hard weer word uit geflikkert. Mischien werkt het met web msn anders?

</signature>

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
gerbennn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:16:
Ik denk dat zo'n plugin ook niet werkt. Omdat als je met die eerste weer inlogt. Je op het andere adres er net zo hard weer word uit geflikkert. Mischien werkt het met web msn anders?
Mijn ervaring is dat het gewoon op de zelfde manier werkt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
automatisch connecten werkt volgens mij gewoon bij mij wel

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik het vinkje automatisch aanmelden bij verbinding aanram, en ik meld me dan vervolgens ergens anders aan, wordt je er dan niet steeds af gegooid omdat je msn thuis er weer op gaat ofzo?

• Xander
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:22:
maar als ik het vinkje automatisch aanmelden bij verbinding aanram, en ik meld me dan vervolgens ergens anders aan, wordt je er dan niet steeds af gegooid omdat je msn thuis er weer op gaat ofzo?
Als ik dat hier doe blijft hij thuis gewoon offline...Ook niet de bedoeling dus. :P

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
NRGetic schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:25:
kan je het niet gewoon even zeggen dan?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

[msn] automatisch aanmelden > [MSN] Na afmelden automatisch weer aanmelden; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:30:
[...]

kan je het niet gewoon even zeggen dan?
Als ik het wist had ik het zeker gezegd...de opmerking was bedoeld om ff met Google te zoeken, maar dat heb je al gedaan...Heb zelf ook nog ff gezocht, maar kan hierover niets vinden.

Wat je nog zou kunnen doen is een messenger polygamie patch installeren..hiermee kun je meerdere sessies tegelijk openen. Dus 1 op de ene pc en een op een andere pc...Ik heb dit zelf (nog) niet uitgeprobeerd. Is ook afhankelijk van welke versie messenger je draait. Zoeken met Google: http://www.google.nl/sear...oeken&meta=cr%3DcountryNL
en anders staat hier misschien wat tussen: Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Suc6 ermee verder

[ Voor 8% gewijzigd door NRGetic op 26-09-2005 11:47 ]

• Xander
NRGetic schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:44:
Wat je nog zou kunnen doen is een messenger polygamie patch installeren..hiermee kun je meerdere sessies tegelijk openen. Dus 1 op de ene pc en een op een andere pc...Ik heb dit zelf (nog) niet uitgeprobeerd. Is ook afhankelijk van welke versie messenger je draait. Zoeken met Google: http://www.google.nl/sear...oeken&meta=cr%3DcountryNL
en anders staat hier misschien wat tussen: Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)
Ik dacht dat die polygamie patch zorgde voor meerdere msn sessies op 1 PC? Niet andersom?

Anders zou het idd perfect zijn. :D

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

XanderH schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:11:
[...]

Ik dacht dat die polygamie patch zorgde voor meerdere msn sessies op 1 PC? Niet andersom?

Anders zou het idd perfect zijn. :D
Jij hebt gelijk O+

• Xander
Damn je verpest al mijn wilde ideeën van MSN tegelijkertijd op meerdere PC's hier thuis aan hebben staan weer. :( :P

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

:?
Waarom zou je dat willen... Je zit op werk, logt in op MSN. Op dat moment wordt je (nog openestaande) sessie thuis verbroken. Op het moment dat je uitlogt meldt je thuis dus automagisch weer aan... En dan?? Kun je dus nooit eens ergens heen, want je wordt geacht richting je wachten de MSN te gaan?
Ben ik dan de enige die nog geloof in zoiets als 'off-line' zijn op zijn tijd? Ik zie het nut niet van on-line zijn als ik niet kan reageren.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

ik weet ook niet wat de beweegredenen zijn van de TS, maar daar gaat het niet om. ;) Hij heeft een vraag of iets mogelijk is en wij antwoorden daar braaf op O-)

Ik heb op dit moment versie 7 en bij oudere versies (6.x) had ik een patch (geen idee meer hoe deze patch heet) waarmee volgens mij op verschillende pc's een sessie kon openen met het zelfde account (.net passport). Hoe het zit met versie 7.x weet ik niet...alleen wat ik al eerder berichtte: er is zoiets als polygamie, maar ik ken de werking er niet van. Dat mogen anderen uitproberen B) ...ikzelf heb er ook geen baat bij...ik geef alleen maar tips&hints in het geval van dit topic dan.

[ Voor 10% gewijzigd door NRGetic op 26-09-2005 21:41 ]

• Xander
NRGetic schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:36:
ik weet ook niet wat de beweegredenen zijn van de TS, maar daar gaat het niet om. ;) Hij heeft een vraag of iets mogelijk is en wij antwoorden daar braaf op O-)

Ik heb op dit moment versie 7 en bij oudere versies (6.x) had ik een patch (geen idee meer hoe deze patch heet) waarmee je op verschillende pc's een sessie kon openen met het zelfde account (.net passport). Dit kon dus wel degelijk. Hoe het zit met versie 7.x weet ik niet...alleen wat ik al eerder berichtte: er is zoiets als polygamie, maar ik ken de werking er niet van. Dat mogen anderen uitproberen B) ...ikzelf heb er ook geen baat bij...ik geef alleen maar tips&hints in het geval van dit topic dan.
En ik ben ook zeker geinteresseerd in die patch, als je een naam weet. Maar het lijkt me niet de polygamie patch aangezien die iets anders doet. ;)

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

kep mijn vorige post ff ge-edit...helaas kan ik niet met zekerheid zeggen of het nu meerdere sessies op 1 pc was of 1 sessie op 1 pc en een andere op de 2de pc...is te lang geleden...ben dus aan de twijfel...als ik een beetje rondsurf is het idd niet mogelijk helaas :/

sorry, wil niemand blij maken met een dooie mus ;) Ik laat het hierbij...iedereen suc6 ermee!

[ Voor 23% gewijzigd door NRGetic op 26-09-2005 21:50 ]

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15

Gaitman

The Real One

Ik zit nu ook hierna te zoeken. Is inmiddels gelukt?

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas niet
ik ben er achter gekomen waarom het soms per ongeluk werkte

msn aan op pc1
time-out op pc1
aanmelden op pc2
afmelden op pc2 zeer snel
pc1 herstelt verbinding na time-out

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:53:
nee helaas niet
ik ben er achter gekomen waarom het soms per ongeluk werkte

msn aan op pc1
time-out op pc1
aanmelden op pc2
afmelden op pc2 zeer snel
pc1 herstelt verbinding na time-out
Maar er moet toch wel iets mogelijk zijn eventueel met een tweede MSN account die checkt of de eerste weer off-line is gegaan.

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Nog één subtiele kick ;)
Pagina: 1