Ingebouwde microfoon HP DV4158?

Pagina: 1
Acties:

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Normaal zou ik zo'n simpele vraag hier niet stellen, maar zou het toch graag willen weten.

Ik heb een HP DV4158 laptop gekocht, alles doet het goed. Maar er zit volgens mij geen microfoon in, weet iemand toevallig of dat kan kloppen ? Gebeurt dat vaker tegenwoordig dat ze er geen microfoons inbouwen. Ik dacht namelijk dat dat gewoon standaard was.

Kan op google/got niks vinden. en de website van HP helpt me ook niet verder. En bellen kost weer een euro per minuut. Daarom dacht ik vraag het hier maar. ( winkel kon het ook niet zeggen )

Het gaat om deze laptop.

http://h10010.www1.hp.com...49-12200054-55212953.html

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een ingebouwde microfoon :?
moet je dan tegen je scherm aan praten?

Volgens mij moet je een microfoon kopen, en aansluiten aan je microfooningang ;)

en die site die je gaf, spreekt er ook niet over, dus dan is de conclusie dat er geen microfoon zit ingebouwd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 22-09-2005 14:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
@ outerspace, ingebouwde microfoon zit (bijna) altijd standaard in een laptop. Daarom snap ik niet dat hij hier niet op zit. Andere modellen in deze serie hebben het ook gewoon, en dat staat ook niet op de website vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 17:57
In mijn laptop zit ook een microfoon terwijl het niet eens in de specs vermeld stond.

Probeer gewoon eens recording op microfoon te zetten en met Soundrecorder iets op te nemen. Als je niks hoort bij het afspelen zal er wel geen microfoon in je laptop zitten.