Hey,
Ik heb ineens een heel vreemd probleem.
Ik heb al sinds een jaar een Small business Server 2003 draaien, met exchange.
Op de Clients XP Pro, en outlook 2003.
Nu heeft het een jaar goed gewerkt, en ineens werkt het niet meer.
Ieder mailtje die ik stuur krijg ik onbestelbaar terug:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: Test mail
Verzonden: 22-9-2005 13:29
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
Maikel van Keulen (maikel@geadresseerde.nl) op 22-9-2005 13:29
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<afzenderdomein.nl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 <maikel@geadresseerdedomein.nl>... Relaying denied. Proper authentication required.>
Ik wordt helemaal gek ervan heb van alles zitten bekijken, maar ik snap het vooral niet omdat het een jaar prima heeft gewerkt, en nu ineens werkt het niet meer.
Ik wordt er helemaal hopeloos van aangezien het hele bedrijf niet meer ken mailen. is wel niet zo groot (3 clients) maar toch wordt er niet goed van.
Ik heb ineens een heel vreemd probleem.
Ik heb al sinds een jaar een Small business Server 2003 draaien, met exchange.
Op de Clients XP Pro, en outlook 2003.
Nu heeft het een jaar goed gewerkt, en ineens werkt het niet meer.
Ieder mailtje die ik stuur krijg ik onbestelbaar terug:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: Test mail
Verzonden: 22-9-2005 13:29
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
Maikel van Keulen (maikel@geadresseerde.nl) op 22-9-2005 13:29
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<afzenderdomein.nl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 <maikel@geadresseerdedomein.nl>... Relaying denied. Proper authentication required.>
Ik wordt helemaal gek ervan heb van alles zitten bekijken, maar ik snap het vooral niet omdat het een jaar prima heeft gewerkt, en nu ineens werkt het niet meer.
Ik wordt er helemaal hopeloos van aangezien het hele bedrijf niet meer ken mailen. is wel niet zo groot (3 clients) maar toch wordt er niet goed van.