Ik heb gisteren het programma Alcohol 120% geïnstalleerd, en nadat ik mijn computer opnieuw gestart heb blijft die telkens hangen in het scherm vlak voor het aanmeldingsscherm: Boven en onder een donkerblauwe balk, in het midden lichtblauw. Helemaal in het midden het Windows XP logo, en verder is de muis te gebruiken. Op het toetsenbord word niet gereageerd. Normaal moet onder het windows logotje nog een tekst staan; bezig met het aanmelden ofzo, maar dat staat er niet. Dus ik denk: opstarten in veilige modus, terugzetten met system restore naar een tijdstip voor de installatie van dat programma, en klaar. Helaas heb ik in de veilige modus hetzelfde probleem. Hoe los ik dit op zonder windows opnieuw te installeren? De windowsinstallatie was verder redelijk recent en liep perfect...
Samenvatting:
De relevante specs:
WinXP pro sp2
asus a7n8x-e deluxe mobo
eigenlijke bootschijf: maxtor dm10 250gb SATA, opgedeelt in 2 partities. Maakt gebruik van onboard sata van het mobo.
Waarschijnlijk staat dit probleem al ergens anders uitgebreid besproken, maar ik kon het niet vinden...
Samenvatting:
- Alcohol 120% geinstalleerd
- windows boot tot maximaal vlak voor het aanmeldingsscherm
- veilige modus heeft hetzelfde probleem
- teruggaan naar een staat voor die installatie is dus onmogelijk (?)
De relevante specs:
WinXP pro sp2
asus a7n8x-e deluxe mobo
eigenlijke bootschijf: maxtor dm10 250gb SATA, opgedeelt in 2 partities. Maakt gebruik van onboard sata van het mobo.
Waarschijnlijk staat dit probleem al ergens anders uitgebreid besproken, maar ik kon het niet vinden...