Toon posts:

Movie edit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik een leuk promotie filmpje gemaakt. Daarbij heb ik wat footage gebruikt. Echter staan daar nog logo's in (denk bijv. maar aan sbs6 logo rechts in de hoek). Nu wil ik dit weg hebben op een of andere manier. Weet iemand hier een programma voor?

Ik heb gewoon Windows movie maker gebruikt en de trail van pinnacle studio pro 9.

Cheers Zword

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
je weet niet wat er 'achter' dat logo zit dus met een programma ben je niet geholpen.
lijkt me dat je moet croppen of een eigen gemaakt logo eroverheen plakken miss?

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik er iets overheen moest plakken of het moest kroppen had ik ook wel door. Maar het staat midden in de film en links onder in de hoek.
Er zit niks achter want het is film. Ik moet het dus ook uit die 7sec durende film zien te krijgen

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 15:25

BaRF

bijna kerst

wat vaak gedaan wordt is het stukje met het logotje heel erg zacht maken of 'blurren' zogezegd :) dat kan wellicht ook wel met die trial? zal wel onder effecten zitten, en dan kun je dat effect slechts op het gedeelte plaatsen waar het logo zit :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

toen ik nog bij het meest waardeloze televiesie bedrijf van nederland stage liep
deden wij altijd blurren.
aangezien ze nooit op tijd waren voor eigen beeld materiaal!
moest het gejat worden van tv rijnmond.
oja die stage plek was rnn7.
heb daar wat afgeblurred. maar je kan ook iets van je zelf er overheen plakken :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
Al was het bedrijf nog zo waardeloos, als je ze door het slijk wil halen post je hun naam niet of je zegt gewoon helemaal niks. Erg professioneel klink je nu in ieder geval niet. Wat denk je zelf wat mensen van je vinden die daar werken als ze je post lezen?

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 22-09-2005 23:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1