Toon posts:

[Multiscreen] 2x TFT + 1x TV op Geforce 6800LE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn pc op mijn tv aansluiten mbv een draadloze transmissie systeem (van Medion)

Het probleem is dat ik al 2 tft's aan mijn pc heb hangen, en die wil ik natuurlijk zo houden, maar hij kan blijkbaar niet 2 monitoren en 1 tv tegelijk aansturen.
is hier een oplossing voor?

of kan het eraan liggen dat ik een draadloos transmissie systeem gebruik?

ik heb ook al Tv-Tool gebruikt, en nou heb ik een zwarte streep op het primaire tft scherm in het midden..

iemand suggesties?

• ldegheest
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04-2022
Normaal kan je met de meeste videokaarten tot maximaal 2 schermen tegelijk aansturen.
Je zal volgens mij een extra videokaart moeten voorzien. Waarschijnlijk dan 1 die in een pci slot past.

Ahtlon XP 1800+ @ Asus A7V333-X :: 1024MB DDR :: Gigabyte Radeon 9600Pro 256MB :: Creative Inspire 2.1 @ SB Live! 1024 :: 60GB & 160GB HDD

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:49

Haan

dotnetter

Je kan inderdaad maar 2 schermen tegelijk aansturen, dus die TV erbij gaat niet werken. Dus dat wordt een extra PCI videokaart denk ik.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:35:
Je kan inderdaad maar 2 schermen tegelijk aansturen, dus die TV erbij gaat niet werken. Dus dat wordt een extra PCI videokaart denk ik.
ldegheest schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:33:
Normaal kan je met de meeste videokaarten tot maximaal 2 schermen tegelijk aansturen.
Je zal volgens mij een extra videokaart moeten voorzien. Waarschijnlijk dan 1 die in een pci slot past.
Ik heb nog wel een oude Voodoo 2 liggen, dus die zou ik dan eventueel kunnen gebruiken voor mijn 2e flatscreen en dan kan ik op mijn agp 1 flat en 1 tv aansluiten...

ik heb ook nog een asus tv fm card, maar die kan geloof ik geen beeld uitzenden?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:54

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Was een voodoo2 niet voor "erbij", dus zelf geen 2D gedeelte enz? SLI? :) Die zal dan niet gaan werken (in z'n eentje iig)

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
strandbal schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:41:
Was een voodoo2 niet voor "erbij", dus zelf geen 2D gedeelte enz? SLI? :) Die zal dan niet gaan werken (in z'n eentje iig)
ik weet niet zeker of het een voodoo 2 is, maar er staat Voodoo 3Dfx interactive ver2.0 opgedrukt.
ik heb hem ooit (ik geloof standalone) uit een P2 gehaald.
ik probeer gewoonmaar, en dan zie ik wel

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mijn 9800 pro kan 2 schermen en een tv tegelijk bedienen, maar er zijn 2 voorwaardes:
- je primary scherm via DVI aansluiten
- je tv wordt een cloon van je secundary scherm

heeft volgens mij iets te maken met het aantal dac's wat je vika heeft

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
rac-on schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:58:
mijn 9800 pro kan 2 schermen en een tv tegelijk bedienen, maar er zijn 2 voorwaardes:
- je primary scherm via DVI aansluiten
- je tv wordt een cloon van je secundary scherm

heeft volgens mij iets te maken met het aantal dac's wat je vika heeft
ik wil het ook als kloon van 1 van mijn 2 schermen, en beide schermen zijn vga, dus dvi naar vga omgezet (1x)
zou het dan kunnen denk je? hoe doe je dat btw?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:11:
[...]

ik wil het ook als kloon van 1 van mijn 2 schermen, en beide schermen zijn vga, dus dvi naar vga omgezet (1x)
zou het dan kunnen denk je? hoe doe je dat btw?
ff late reactie, maar nee dan kan het neit. Je vika heeft te weinig ramdacs om 3 analoge apparaten aan te sturen (altans, ik vermoed dat dat de reden is). Bij mij werkt het sinds ik mijn hoofdmonitoring op dvi heb aangesloten

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Als je het alleen als echte kloon wil gebruiken: kun je geen splitter er tussen zetten? Waarbij 1 naar je TFT gaat en de andere via een conversie (VGA -> TV, bestaat dat?) naar je TV?
Pagina: 1