Hoi, Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb een site gemaakt met een hoofdmenu en daaronder een submenu wat uitklapt als je over een hoofdmenu item gaat.
In Firefox werkt het perfect alleen in IE wordt het submenu nooit zichtbaar.
De site vind je hier
Onder oplossingen en markten zit een submenu. Onder oplossingen staat het submenu standaard open. Bij de andere wordt het door middel van JS open gezet.
De style sheet die hierbij hoort is:
Onmouse over wordt het submenu 'opengeklapt' met de volgende JS code:
Persoonlijk denk ik dat het in de CSS zit om dat het eerste menu standaard zichtbaar zou moeten zijn.
Wie heeft nog enig idee wat ik verkeerd doe?
In Firefox werkt het perfect alleen in IE wordt het submenu nooit zichtbaar.
De site vind je hier
Onder oplossingen en markten zit een submenu. Onder oplossingen staat het submenu standaard open. Bij de andere wordt het door middel van JS open gezet.
De style sheet die hierbij hoort is:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| #submenu1{ top: 102px; left: 167px; position: absolute; z-index: 50; } #submenu2{ top: 102px; left: 290px; position: absolute; visibility: hidden; z-index: 50; } |
Onmouse over wordt het submenu 'opengeklapt' met de volgende JS code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function ShowSubMenu(submenu){ var submenu; document.getElementById('submenu1').style.visibility = 'hidden'; document.getElementById('submenu2').style.visibility = 'hidden'; document.getElementById(submenu).style.visibility = 'visible'; } |
Persoonlijk denk ik dat het in de CSS zit om dat het eerste menu standaard zichtbaar zou moeten zijn.
Wie heeft nog enig idee wat ik verkeerd doe?