email prgramma, een aparte

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Ik heb altijd problemen als ik veel mensen moet mailen dat veel personenen deze bij spam oid krijgen. Nu heb ik een tijdje via cc / bcc gedaan maar dit werkt ook niet. De enige oplossing is de adreslijst 1 op 1 te mailen.

Maar omdat ik geen 50 man stuk voor stuk met de hand een email ga sturen, vroeg ik me af of er een programma is wat als invoer een adreslijst heeft en een mail en als resultaat dat ie de mails verstuurd heeft. Google kan echter niets vinden dus of ik zoek niet goed, of het bestaat niet...

if broken it is, fix it you should

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kan je geen nieuwsbriefprogramma gebruiken als LetterIT van Otterware? Die zijn hiervoor bedoeld.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Mail Merge via Outlook

Human Bobby

• elgringo
hoe werkt dat?

EDIT: ik weet hoe het werk, maar hoe doe je bijlagen er bij.

[ Voor 18% gewijzigd door elgringo op 22-09-2005 13:26 ]

• elgringo
AtleX schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:00:
Kan je geen nieuwsbriefprogramma gebruiken als LetterIT van Otterware? Die zijn hiervoor bedoeld.
geen mogelijkheid, de lijst verandert te vaak

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk hier eens tussen: [search=email grote hoeveelheden versturen]. Deze vraag is echt al heel vaak voorbij gekomen; ik stel dan ook voor dat je begint met zoeken :) Verder vraag ik mij heel hard af waar je op hebt gezocht op Google; er is namelijk meer dan genoeg over te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.