Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ORANGE] Minimaal 2jaar verlengen?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Ha allemaal,
Mijn orange abbonement loopt over 3maanden af, dus ik mag/moet verlengen.
Ik vol goede moed naar de orange shop(rotterdam-koopgoot) wat blijkt, ik kan mn abbo niet eens 1 jaar verlengen :? , dat vind ik natuurlijk vreemd dus ik vraag hoezo dat, blijkt het aan mijn belgedrag te liggen, maar ik zit over een jaar gezien gemiddeld gewoon rond mn bundelbedrag!

Dus ik zei tegen hem, nou dan ga ik wel naar jullie buren(vodafone), en toen kwam hij met een vage oplossing/alternative constructie: ik zou nu mn abbonement over moeten zetten naar prepaid, en dan -wanneer dat in zou gaan- gelijk weer overzetten naar een nieuw(1jarig) abbonenent :?

Waarom kan ik niet gewoon mijn orange free 30 1 jaar verlengen?(had ik vorig jaar al een keer gedaan)

GC.Collect();

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 13:35

flexje

got-father

k zou nu mn abbonement over moeten zetten naar prepaid, en dan -wanneer dat in zou gaan- gelijk weer overzetten naar een nieuw(1jarig) abbonenent
Als je dit doet verlies je dus ook je nummer lijkt mij.
Je moet je abo gewoon met 1 jaar kunnen verlengen. Bel anders de klantenservice.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Als je een beetje zoekt in de topics hier zul je zien dat orange nogal een vreemde constructie heeft mbt verlenging en dat dit ook nog weleens per orange winkel wil verschillen. Dit is dan afhankelijk van hoeveel je belt. enkel je bundel opbellen is niet genoeg om voor 1jarig verlenging in aanmerking te komen.

Jouw constructie wordt inderdaad weleens toegepast, heb het zelf ook weleens gedaan :)

Mijn advies: Ga lekker naar een provider die het wel waardeert dat je nog minstens een jaar klant wilt blijven.

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Dit is de manier waarop orange werkt. Ik kon indertijd ook niet met 1 jaar verlengen maar moest met 2. Ben er toen wel snel afgekomen door een verandering in hun algemene voorwarden. Maar dit is hoe orange werkt. De enige manier is opzeggen en weer een nieuw abbo nemen. Dus oude laten omzetten naar prepaid en dan nieuw abbo zo hou je je eigen telenr.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Gewoon naar een Belcompany of TFT/phonehouse gaan ofzo kan je met alles verlengen

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Vind het maar vreemd, ik denk dat ik dan lekker naar een andere provider ga, ik ben overigens wel tevreden met orange, maar ze zijn ook absoluut niet de goedkoopste, dus gaan we maar eens verder kijken :) .

Het word mij zo te ingewikkeld, en ik wil niet aan een 2jarig abbonement..
Overigens, als ik het via internet doe, via bijvoorbeeld gsmweb oid, dan kan ik natuurlijk gewoon zo'n formulier invullen, gaat dat dan ook niet werken???

bedankt iig voor de info

[ Voor 3% gewijzigd door t-x-m op 22-09-2005 11:31 ]

GC.Collect();

Verwijderd

Dit is gewoon pure klantenbinding :) Ga eens naar een telefoonwinkel die niet aan een provider gebonden is, gewoon op straat of op internet. Op die manier verleng ik al jaren probleemloos mijn abo per 1 jaar.

Verwijderd

Via internet of een onafhankelijke winkel zoals Belcompany kan het wel met 1 jaar, die kijken niet naar je klantwaardering. Maar ik zou lekker opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten, het gaat al niet best met Orange en dat ze dan dit soort dingen durven te flikken... :(

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:37:
Maar ik zou lekker opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten, het gaat al niet best met Orange en dat ze dan dit soort dingen durven te flikken... :(
Zo is dat, laat ik dat maar doen dan :)
Vind het bijzonder vreemd van orange hoor ;( , maargoed zijn ze weer een klantje kwijt he :)
(het maakt mij niet uit hoor :P )

GC.Collect();

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:37:
Via internet of een onafhankelijke winkel zoals Belcompany kan het wel met 1 jaar, die kijken niet naar je klantwaardering. Maar ik zou lekker opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten, het gaat al niet best met Orange en dat ze dan dit soort dingen durven te flikken... :(
Die kijken ook naar je klantwaardering, want hoe hoger die is, hoe meer geld zij krijgen voor een verlenging :) Kortom, als je een hoge klantwaarde hebt en je verlengt kan je er wel een mooi toestel bij krijgen bijvoorbeeld

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-11 06:56
Ik heb ook orange free 30, maar ik wil overstappen naar kpn. Mijn vraag is eigenlijk dat wanneer ik een abonnement bij kpn afsluit, zeggen hun dan mijn abonnement bij orange op en versturen ze meteen mijn nieuwe telefoon? of moet ik eerst wachten tot mijn abbo afgelopen is?

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
kleefding schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:47:
Ik heb ook orange free 30, maar ik wil overstappen naar kpn. Mijn vraag is eigenlijk dat wanneer ik een abonnement bij kpn afsluit, zeggen hun dan mijn abonnement bij orange op en versturen ze meteen mijn nieuwe telefoon? of moet ik eerst wachten tot mijn abbo afgelopen is?
Jij sluit bij KPN een nieuwe abbo af en je kunt gelijk gaan bellen met een nieuw nummer.
Als je voor nummerbehoud gaat dan zorgen hun dat alles met Orange geregeld wordt.
Anders moet je, denk ik, Orange zelf opzeggen.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• kleefding
ik ga voor nummerbehoud, maar orange heeft een opzegtermijn van 2 maand. Nu was ik benieuwd of kpn meteen de telefoon opstuurt zodat ik nog wel kan bellen via orange totdat het telefoonnummer overgaat naar kpn

• Eugene_85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
kleefding schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:47:
Ik heb ook een abbonement bij orange lopen tot december. Als je eerder wil overstappen naar een andere aanbieder gaan ze 10x vragen waarom??? en moet je een geldige reden geven + dat je dan een factuur van hun krijgt van de resterende maanden. |:(

Je kan het wel opzeggen maar dan moet je de resterende maanden betalen.

• kleefding
dan laat ik het wel regelen door kpn, ik zie niet waarom ik mijn keuzes zou moeten verantwoorden aan orange. (slecht bereik)

Gaat wel weer 60 euro extra kosten, maar dan ben ik er wel vanaf.

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Hoe stijgt je klantwaarde dan?? door elke maand 10€ boven je bundel te zitten??
En zakt hij bijvoorbeeld ook als je 12aanmaningen per jaar krijgt ( :) )?
Vind het maar vreemd hoor, klant is toch klant, en die wil je houden, hoe dan ook, zeker nu(bij orange)..

GC.Collect();

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Ach doe niet zo moeilijk. Als ze me niet willen dan ga ik wel ergens anders naartoe, dat is míjn motto. Ik heb een keer gehad dat ze me bij Vodafone nieteens wilden hebben, omdat ik in een risico wijk woonde. Dat terwijl ik nog nooit schulden heb gehad. Pech voor hun.

Overigens wees blij dat ze je niet willen: http://studentmobiel.nl/t-mobile.htm

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Haha, het maakt me ook niet uit, ik ben idd zo bij een ander, maar ik vraag me af hoe(zo) ze dat doen.
Lijkt een beetje op discriminatie/inbreuk op de privacy :+

GC.Collect();

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier is pas ook al een topic over geweest: Waarom geen 1 jarige verlenging in een Orange-shop?
Deze gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.