Doel:
het maken van 2 gpo installatie die handmatig getriggered word via Add/Remove Programs
waarin Office2k3 of 4 MultiLanguagePacks in 1 keer geinstalleerd worden.
Probleem:
Hoe zorg ik ervoor dat office2003 proffesional word geinstalleerd via een MST via Add/Remove Programs ZONDER ENIGE gebruikers interactie
en
dat er daarna ook nog de MultiLanguagePacks worden geinstalleerd ZONDER interactie (de gebruiker moet het namelijk zelf kunnen doen...)
Geprobeerd:
Custom Installation Wizard uit Office2003 ResourceKit werkt prima voor het maken van installaties
alleen wil ik 1 GPO installatie voor Office2003 en 1 voor alle MLP's
maar ik moet van de Custom Installation Wizard per MLP een aparte mst maken
Gezocht:
Google (op alle mogelijke combinaties)
MSDN
Technet
OfficeOnline
Is er een manier om dit te doen? en/of is er een andere makkelijkere manier om dit voor elkaar te krijgen?
Alvast Bedankt!
het maken van 2 gpo installatie die handmatig getriggered word via Add/Remove Programs
waarin Office2k3 of 4 MultiLanguagePacks in 1 keer geinstalleerd worden.
Probleem:
Hoe zorg ik ervoor dat office2003 proffesional word geinstalleerd via een MST via Add/Remove Programs ZONDER ENIGE gebruikers interactie
en
dat er daarna ook nog de MultiLanguagePacks worden geinstalleerd ZONDER interactie (de gebruiker moet het namelijk zelf kunnen doen...)
Geprobeerd:
Custom Installation Wizard uit Office2003 ResourceKit werkt prima voor het maken van installaties
alleen wil ik 1 GPO installatie voor Office2003 en 1 voor alle MLP's
maar ik moet van de Custom Installation Wizard per MLP een aparte mst maken
Gezocht:
Google (op alle mogelijke combinaties)
MSDN
Technet
OfficeOnline
Is er een manier om dit te doen? en/of is er een andere makkelijkere manier om dit voor elkaar te krijgen?
Alvast Bedankt!
Even niets...