Toon posts:

[XP] Programma opstarten tijdens Windows opstarten *

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag willen dat Outlook automatich opstart als ik windows xp opstart, graag zou ik willen weten hoe dit moet.

Johan

Verwijderd

Dit kun je ook zelf wel uitzoeken denk ik...

Kopieer de snelkoppeling naar Start -> Programma's -> Opstarten.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

oh kom op zeg, dit is wel heel basic....
pleur voor de lol eens een snelkoppeling in de map "opstarten" van je startmenu...

edit: damn you Boland :P

[ Voor 15% gewijzigd door McKaamos op 22-09-2005 10:53 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

FireWurX schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:50:

oh kom op zeg, dit is wel heel basic....
pleur voor de lol eens een snelkoppeling in de map "opstarten" van je startmenu...
Te laat :)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

In het startmenu heb je de map "opstarten", zet daar een snelkoppeling in naar Outlook en bij het aanmelden start automatisch Outlook op :). Zie ook Google voor meer informatie. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi holhopnop,

Dit is toch echt wel basic Windows kennis. Daarnaast zal het vast ook staan in de help van Windows. Volgende keer die dus even samen met Google doornemen. Lees ook [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ], Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over hoe je wel een topic moet openen. Dit is namelijk nogal een karige topicstart. Denk in het vervolg aan deze paar dingen:[list]• Wat had je zelf al gedaan? Waarom was het niet wat je zelf bedoelde?• Zoeken op Google, in de help van het programma, of op de support van de fabrikant. • Daarnaast kan je onze geweldige search ook nog misbruiken voor meer resultaten. :)• Een duidelijke titel, vermeld bijv. welke Windows versie het is, bv. '[XP] Programma opstarten tijdens Windows opstarten' wat ik er nu ook van ga maken. ;)

Al met al miste ik deze stappen in je topicstart, vandaar dat ik het topic ga sluiten. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.