Ik heb een dell wireless router die nu staat ingesteld als wireless bridge. Nu zou ik die willen instellen zodat die terug als router werkt, maar ik weet het IP-adress niet meer, en wat nmap's op de 192.168.*.* range vinden niets. Iemand enig idee hoe ik weer aan het IP adress van mijn wireless router/bridge kan?
Factory reset?
* dreamscape heeft om deze reden de twee bridgende wlan-routers van stickertjes met ip-adressen voorzien
* dreamscape heeft om deze reden de twee bridgende wlan-routers van stickertjes met ip-adressen voorzien
Punctuality is the politeness of kings
Aansluiten met een kabel?
Lijkt me niet echt super moelijk...
En waarschijnlijk staat ie ook in de DHCP clients table van je router.
Verwijderd
Das niet slim, zoek eens met nmap op de 10.0.x.x range. En anders reset gewoon dat ding en stel em opnieuw in.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 14:44 . Reden: typo ]
Wat je ook kunt proberen is een TCP port scanner. Hiermee kun je alle ip's scannen in je netwerk. Via google moet er wel een te vinden zijn.
Verwijderd
nmap is een port scanner...Vizorium-5 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:49:
Wat je ook kunt proberen is een TCP port scanner. Hiermee kun je alle ip's scannen in je netwerk. Via google moet er wel een te vinden zijn.
ik zit op kotnet, dus aan de dhcpgegevens kan ik niet aan.weebl schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:42:
Aansluiten met een kabel?![]()
Ik heb wel het MAC adress, mss dat daar iets mee gedaan kan worden?
Het betreft hier een Dell Wireless Router 2350.
Een reset doe ik liever als laatste mogelijkheid...
arp -a in een dosprompt?
[ Voor 3% gewijzigd door Grolsch op 03-10-2005 15:08 ]
helaas staat die daar niet tussen, ik had dat al eens geprobeerd...
kan ik niet een gigantische broadcast doen van "hela iedereen hier, geef je macadress eens?" of dergelijke
kan ik niet een gigantische broadcast doen van "hela iedereen hier, geef je macadress eens?" of dergelijke
Pagina: 1