Ik wil eerst even aangeven dat ik nou niet echt een webdesigner ben, ik ben er nu door puur toeval mee bezig. Vandaar dat het best wel eens iets heel simpels zou kunnen zijn, maar ik wil toch graag de vraag hier stellen.
Ik zit met een klein probleempje. Ik ben door de baas gevraagd wat aanpassingen te doen op onze website, waaronder er voor te zorgen dat als een pagina die normaal in een frame ingeladen wordt apart word aangeroepen, er voor te zorgen dat deze alsnog met alle frames weer gegeven word.
Dit zijn de Frames:
Wanneer nou door een client http://site/Home_Main.htm aangeroepen word, moet deze een redirect naar de frames pagina, waar alsnog de pagina home_main.htm aangeroepen word. Het zelfde moet gelden voor elke andere pagina.
Wat ik heb gedaan, na wat zoekwerk is het volgende:
Op de frames pagina staat het volgende stukje javascript:
en op de content pagina's het volgende stukje:
Dit werkt als een tierelier, alles goed, zou je denken.
Nu komt het probleem,
Wij hebben via google Adwords een aantal campagnes lopen, die verwijzen naar pagina's binnen de site, en als je dan op zo'n Ad klikt, kom je dus netjes op de goeie pagina uit.
Echter stelt een google een beetje vervelende voorwaarde aan zijn Ads:
je komt in een loop, ook wanneer ik self.location= vervang door self.location.replace werkt het niet, dan moeten ze nog steeds 2 keer klikken om terug te komen waar je vandaan komt.
Nu komt dus de vraag, hoe ga ik dat doen, ik heb al het een ander gezocht en geprobeerd, zowel via Google als de T.net search, maar ik kom er niet achter.
Weet iemand hier een oplossing voor
Ik zit met een klein probleempje. Ik ben door de baas gevraagd wat aanpassingen te doen op onze website, waaronder er voor te zorgen dat als een pagina die normaal in een frame ingeladen wordt apart word aangeroepen, er voor te zorgen dat deze alsnog met alle frames weer gegeven word.
Dit zijn de Frames:
code:
1
2
3
| <frame name="left" src="Left_logo.htm" scrolling="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" target="_self"> <frame name="Middle" src="Home_Main.htm" marginwidth="6" marginheight="8" target="_self"> <frame name="right" src="Default_Nav.htm" scrolling="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" target="_top"> |
Wanneer nou door een client http://site/Home_Main.htm aangeroepen word, moet deze een redirect naar de frames pagina, waar alsnog de pagina home_main.htm aangeroepen word. Het zelfde moet gelden voor elke andere pagina.
Wat ik heb gedaan, na wat zoekwerk is het volgende:
Op de frames pagina staat het volgende stukje javascript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <script language="javascript">
var fname="Middle"; //MAIN CONTENT AREA FRAME **NAME**
window.onload=function(){
var d=document.location.search;
if(d!='')top.frames[fname].document.location.href=d.substring(d.lastIndexOf('?')+1,d.length);
}
</script> |
en op de content pagina's het volgende stukje:
code:
1
2
3
| <script language="javascript"> if(self.location==top.location)self.location="../default.asp?organisatie/info_main.htm"; </script> |
Dit werkt als een tierelier, alles goed, zou je denken.
Nu komt het probleem,
Wij hebben via google Adwords een aantal campagnes lopen, die verwijzen naar pagina's binnen de site, en als je dan op zo'n Ad klikt, kom je dus netjes op de goeie pagina uit.
Echter stelt een google een beetje vervelende voorwaarde aan zijn Ads:
Ja leuk, dat werkt dus niet,quote: Google Adwords voorwaardenKoppelingen naar uw website moeten de gebruiker de mogelijkheid bieden terug te gaan naar Google of het advertentienetwerk door één keer op de knop Vorige in de browser te klikken.
Nu komt dus de vraag, hoe ga ik dat doen, ik heb al het een ander gezocht en geprobeerd, zowel via Google als de T.net search, maar ik kom er niet achter.
Weet iemand hier een oplossing voor
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)