Nieuwe router --> Internet valt uit ???

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik heb een nieuwe router sinds ongeveer een maand (een Asus WLAN 500G)

Maar sindsdien knalt internet er steeds uit... vooral als ik veel download (Azureus, Limewire etc.)

als ik dan ff de stekker van het modem er 30 sec. afhaal en er weer in doe, dan werkt ie weer een tijdje... totdat ie er natuurlijk weer uit knalt...

ik heb al de firmwae geupgrade....

hoe kan ik er voor zorgen dat ie niet uitvalt ? Ik heb al ooit ergens gelezen dat het kan liggen aan het gebuik van p2p programma's, maar hoe kan ik alles goed werkend maken ?

alvast bedankt !

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-01 18:35

t-x-m

.NET Nerd

Werk je met bv azureus met passive modus of actieve(heb je je poorten gefordward? :) )modus?
Misschien maakt het uit als het verkeer via een ander poortje gaat?

[ Voor 28% gewijzigd door t-x-m op 22-09-2005 11:12 ]

GC.Collect();

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Welk modem?
Ik heb met mijn Casema modem de wanpoort van de wl500g handmatig op half/10 staan, omdat anders de verbinding regelmatig verbreekt.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Met Azureus heb ik niks gedaan.... alles staat gewoon op standaard zoals het is geinstalleerd...

ik heb een Thomson modem van UPc (chello classis abbo)

maar pas ik dat dan aan zoals jij in de router config. ? ik ben niet zo'n expert op dat gebied

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

kattapult schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:57:

maar pas ik dat dan aan zoals jij in de router config. ? ik ben niet zo'n expert op dat gebied
Is erg makkelijk in te stellen, weet alleen niet zo uit m'n blote hoofd waar precies. Is terug te vinden in de handleiding, en volgens mij kun je maar op 1 plek kiezen tussen half/full duplex en 10/100 Mbps.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Verwijderd

SOrry, maar hier is echt al veel te veel over geschreven. Zoek nog eens door zou ik zeggen; het enige wat echt helpt is het aantal connecties aanpassen. En dat kan je best vinden door de search te gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.